خبرگزاری کار ایران

در جلسه شورای مدیران شاهین‌شهر مطرح شد:

زیرساخت‌های لازم برای الکترونیکی کردن شهرداری انجام شده است

asdasd
کد خبر : ۲۲۴۷۵۲

زیرساخت‌های لازم به منظور الکترونیکی کردن شهرداری و نصب اتوماسیون پیشرفته اداری انجام شده است و در آینده شهروندان می‌توانند تنها با مراجعه به سایت شهرداری و با دریافت کد رهگیری اینترنتی نسبت به دریافت خدمت از شهرداری اقدام کنند.

شهردار شاهین شهر در جلسه شورای مدیران با اشاره به حماسه مردم شهید پرور اصفهان در ۲۵ آبان سال ۶۱ و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان هشت سال دفاع مقدس، حضور دو شهید گمنام در شاهین شهر را عامل خیر و برکت شهر دانست و گفت: در هشت ماه گذشته کلیه مدیران و کارکنان شهرداری با تمام بضاعت و توان خود در خدمت شهروندان بوده‌اند به گونه‌ای که در شش ماهه اول سال چندین پروژه عمرانی و فرهنگی و ورزشی تقدیم شهروندان شد که در گرو هماهنگی و همراهی کلیه واحدهای شهرداری بود.

به گزارش ایلنا از اصفهان، علی اصغر ذاکری تعامل دستگاهی و حفظ اقتدار شهرداری را از اولویت‌های سیاست‌های کلان شهرداری دانست و خواستار تدوین بودجه پیشنهادی سال ۹۴ بخش‌های مختلف شهرداری با توجه به برنامه پنج ساله شهرداری شد.

ذاکری همچنین بر پاسخگویی صحیح و سریع مکاتبات و مراجعان به شهرداری تأکید کرد و ادامه داد: مدیران موظف به پیگیری درخواست‌ها تا حصول نتیجه و پاسخ دهی به ارباب رجوع و مکاتبات هستند.

وی در خصوص وضعیت آپارتمان‌های مسکن مهر نیز بیان کرد: علیرغم آنکه آپارتمان‌های مسکن مهر تحویل شهرداری داده نشده است اما برای رفاه حال شهروندان و ساکنان این منطقه خدمات شهری در این محله ارائه می‌شود.

معاون پشتیبانی و توسعه شهرداری در این جلسه گفت: سلامتی و آسایش کارکنان از مهم‌ترین دغدغه‌های مدیران ارشد شهرداری است.

حمید عشقی در خصوص تکریم ارباب رجوع نیز اظهار داشت: در سال جاری بیش از یک هزار و چهارصد نفر از پرسنل شهرداری در دوره‌های عمومی و تخصصی مختلف شرکت کرده‌اند تا بتوانند خدمات بهتری را به شهروندان ارائه دهند.

معاون پشتیبانی و توسعه شهرداری ادامه داد: زیرساخت‌های لازم به منظور الکترونیکی کردن شهرداری و نصب اتوماسیون پیشرفته اداری انجام شده است و در آینده شهروندان می‌توانند تنها با مراجعه به سایت شهرداری و با دریافت کد رهگیری اینترنتی نسبت به دریافت خدمت از شهرداری اقدام کنند.

معاون اجرایی و خدمات شهری شهرداری شاهین شهر با اعلام گستردگی فعالیت‌ها و خدمات معاونت خدمات شهری خطاب به شهروندان گفت: برای داشتن شهری مطلوب و زیبا حمایت و همکاری شهروندان لازم است و این همراهی در صورت اطلاع رسانی صحیح و فرهنگ سازی مناسب امکان پذیر است.

مدیر عامل شرکت مدیریت پسماند شهرداری‌ها گفت: بیش از یک هزار و یک صد نفر در این شرکت فعالیت می‌کنند و در حال حاضر یازده شهرداری و شرکت برای تأمین نیروی انسانی و ارائه خدمات با این شرکت طرف قرارداد هستند و روزانه ۳۵۰ تن زباله در محل کارخانه شرکت مدیریت پسماند تفکیک می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز