خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان اعلام کرد:

سردیس هوشمند سرداران هشت سال دفاع مقدس در اصفهان ساخته می‌شود

کد خبر : ۲۰۹۶۴۵

سردیس هوشمند سرداران هشت سال دفاع مقدس دارای صفحه نمایش و پایه سخن‌گو است که توانایی نمایش زندگی‌نامه، خاطرات و تصاویرشهید را دارا است.

مدیر عامل سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان در حاشیه رونمایی از سردیس شهید ردانی پور به عنوان اولین سردیس هوشمند از سرداران هشت سال دفاع مقدس گفت: با ساخت سردیس سرداران اصفهان علاوه بر زنده نگه داشتن یاد و خاطره آنها ارتباط بیشتری بین نسل جوان و سرداران دفاع مقدس برقرار کنیم.

به گزارش ایلنا از اصفهان، محمد رضا نیل‌فروشان با اشاره به اینکه سردیس شهید ردانی پور توسط هنرمند کشور، نجیبی، ساخته شده، اظهار داشت: این سردیس که از جنس فایبر گلاس است، طراحی و مدل سازی اولیه آن حدود ۲۰ روز به طول انجامید و قالب سازی آن در مدت یک ماه صورت پذیرفت و طی ۲ هفته آینده در گلستان شهدا نصب خواهد شد.

مدیر عامل سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه این سردیس، اولین سردیسی که از شهیدان دفاع مقدس در گلستان شهدا نصب می‌شود، افزود: این سردیس دارای صفحه نمایش و پایه سخن گو است که توانایی نمایش زندگی نامه، خاطرات و تصاویری از این سرار شهید است و قابلیت پخش صدای سردار شهید ردانی پور را نیز داراست که این موضوع کمک می‌کند تا مخاطبان جوانان نیز از آن استفاده کرده و با آن ارتباط برقرار کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز