خبرگزاری کار ایران

با حضور معاون عمرانی استانداری اصفهان؛

آیین بهره‌برداری و کلنگ‌زنی از پروژه‌های عمرانی شهرداری فلاورجان برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۲۰۹۶۸۱

پروژه‌های تعریض بلوار آیت ا… خامنه‌ای، احداثمیدان جانبازان و بلوار امام رضا(ع) و گلزار شهدای شهرستان فلاورجان با حضور معاون عمرانی استاندار اصفهان به بهره برداری رسید.

معاون عمرانی استاندار اصفهان با حضور در شهرستان فلاورجان و با همراهی جمعی از مسئولان شهر ضمن بازدید از مراحل پیشرفت پروژه بلوار آیت ا… خامنه‌ای شهر فلاورجان روند پیشرفت این پروژه را در شهر فلاورجان مثبت ارزیابی کرد.

به گزارش ایلنا از اصفهان، محمد علی طرفه ضمن گرامیداشت هفتهٔ دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدای جنگ تحمیلی گفت: حضور مردم از قشرهای مختلف در ادوار انقلاب و جنگ تحمیلی از ویژگی‌های بارز دفاع مقدس بود که با رهبری‌های بی‌نظیر رهبر انقلاب اسلامی، جنگ تحمیلی به خوبی اداره شد و انقلاب و نظام را مستحکم کردند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اصفهان، ضمن تاکید بر خدمت رسانی به شهروندان بالاخص طرح‌های عمرانی به عنوان اولویت اصلی در استان اصفهان در سال ۹۳ اذعان داشت: ۷۵ درصد از درآمد شهرداری‌ها در بخش عمرانی و مابقی در بخش جاری هزینه می‌شود و شهرداری فلاورجان همانگونه که تا کنون در زمینه‌های عمرانی و خدماتی پیش قدم بوده است، باید تمام همت خود را در جهت تکمیل پروژه‌ها در کوتاه‌ترین زمان به کار گیرد.

وی ادامه داد: خوشبختانه سرعت پیشرفت پروژه بسیار خوب است و آنچه که می‌بینیم حکایت از تلاش‌های شهردار و پرسنل شهرداری و اعضای شورای این شهر دارد و امیدواریم که این بلوار هرچه زود‌تر برای رفاه حال مردم نه تنها فلاورجان بلکه شهرستان‌های همجوار نیز به بهره برداری برسد.

شهردار فلاورجان نیز در این مراسم گفت: پروژه تعریض بلوار آیت ا… خامنه‌ای شهر فلاورجان شامل: آزادسازی، زیرسازی، جدول گذاری، آسفالت، پارکینگ‌های حاشیه‌ای، فضای سبز و روشنایی می‌باشد، با اعتباری بالغ بر ۱۷۰ میلیارد ریال و به طول ۱۱۰۰ متر در دو لاین رفت و برگشت، یکی از افتخارات شهرداری در جهت خدمت رسانی به مردم است.

زندآور، ضمن اشاره به شروع آزادسازی ساختمانهای در حریم این پروژه طی چندین سال گذشته ادامه داد: در حال حاضر اکثر املاک در حریم پروژه آزادسازی شده و شهرداری با مالکان آن‌ها به توافق رسیده است و امید است طی دو هفته آینده املاک ما بقی نیز توسط شهرداری آزادسازی شده و عملیات اجرایی این پروژه در مدت ۴ ماه تکمیل و به بهره برداری برسد.

شهردار فلاورجان در رابطه با روند اجرایی و تکمیل پروژه احداثمیدان جانبازان و بلوار امام رضا(ع) گفت: این پروژه از سال ۹۰ که این پروژه رسما کلنگ زنی شد تنها ۳۰ درصد پیشرفت داشته است و با برنامه ریزی انجام شده توسط تیم جدید شهرداری فلاورجان این طرح در ۳ ماه گذشته با اعتباری بالغ بر ۱۴ میلیارد ریال از ابتدا تا کنون تکمیل و امروز رسما به بهره برداری رسید.

شهردار فلاورجان همچنین در مورد پیشرفت و هزینه‌های انجام شده در پروژه ساماندهی گلزار شهدای فلاورجان نیز گفت: بودجه پیش بینی شده برای اتمام این بیش از ۳میلیارد ریال است که شامل هزینه‌هایی مسقف کردن گلزار شهدا فلاورجان، زیرسازی، جدول گذاری، گلکاری و فضای سبز و روشنایی است.

موسوی لارگانی، نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی، نیز در این مراسم به سرعت عمل بالای شهرداری فلاورجان در انجام پروژه‌های عمرانی و شهری اشاره کرد و گفت: در این بازدید که از پروژه تعریض و آزاد سازی و آسفالت بلوار آیت‌ا… ‌خامنه‌ای شهر فلاورجان انجام شد، اکثر املاک در مسیر طرح آزادسازی و بخش قابل ملاحظه‌ای از عملیات اجرایی پروژه توسط شهرداری انجام شده است و پیمانکار با حداکثر توان مشغول به کار عملیات اجرایی بوده و پیشرفت قابل توجهی داشت که نشان از سرعت عمل بالا و اهمیت دادن به پروژه‌های اولویت دار شهر توسط شهرداری است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز