خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای کلانشهر کرج مطرح کرد:

نامگذاری یکی از روزهای سال با عنوان «روزِ کرج»/ دریافت نامه محرمانه پیرامون پایان‌نامه شهردار منتخب

asdasd
کد خبر : ۶۵۵۵۶۰

رئیس شورای کلانشهر کرج اظهار داشت: بر اساس مصوبات نشست کلانشهرهای کشور مقرر شده تا هر یک از شهرهای بزرگ یکی از روزهای سال را متناسب با مختصات فرهنگی و اجتماعی به نام خودشان نامگذاری کنند.

به گزارش ایلنا، محمد نبیونی در نطق پیش از دستور خود در ابتدای هشتادمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کرج که امروز برگزار شد، اظهار کرد: در نشست اخیر شوراهای اسلامی کلانشهرها و مراکز استانهای کشور که به میزبانی ارومیه برگزار شد، مقرر شد تا هر یک از شهرهای بزرگ کشور یکی از روزهای سال را متناسب با مباحث فرهنگی و اجتماعی همان منطقه به نام خودشان انتخاب و ثبت کنند که شرط اولیه آن تصویب شورای اسلامی شهر است.

وی افزود: در همین راستا از اعضای محترم، اصحاب رسانه، کارشناسان و کرج دوستان درخواست می شود که پیشنهادات خود در خصوص انتخاب روزِ کرج را به کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر کرج منعکس کنند تا پس از انجام جمع بندی های لازم بتوانیم تا زمان برگزاری اجلاس بعدی کلانشهرها پیشنهاد لازم را با ادله کارشناسی ارائه کنیم. برای مثال سالروز شهادت سرداران شهید یا موضوعاتی از این قبیل می‌تواند بهانه خوبی برای نامگذاری باشد. 

این مسئول شهری در ادامه با اشاره به مباحثی که پیرامون پایان نامه کارشناسی ارشد شهردار منتخب کرج در فضای مجازی و نشریات مطرح می شود، تصریح کرد: بررسی ها در این خصوص به درخواست مرکز پژوهش های شورای اسلامی شهر کرج و توسط کمیته ها و کارگروه های ملی دانشگاه مربوطه صورت گرفته و مکاتبات محرمانه ای نیز دریافت گردیده که همراه با سایر مستندات در اختیار نمایندگان مردم قرار می گیرد. البته بنده بنای افشای محتوای نامه را ندارم اما به هر حال جامعه و افکار عمومی در جریان آن قرار گرفته و نمی‌توان بی‌تفاوت از کنار آن عبور کرد.

رئیس شورای اسلامی شهر کرج در ادامه به انباشت و تراکم نیروها در این نهاد خدمت رسان اشاره کرد و گفت: با عنایت به تقاضای سازمان بازرسی‌مبنی بر چابک سازی اداری، تعدادی از نیروهای شاغل در بخش‌های مختلف شورای اسلامی شهر به شهرداری بازگشت داده می شود که این به جهت تشکیک در کارآمدی نیروهای اداری نیست و از زحمات و خدمات ارزشمند تمام عزیزان صمیمانه قدردانی به عمل می آید و امیدواریم که شرایط مناسبی برای خدمت رسانی به شهروندان گرامی فراهم شود.

نامگذاری یکی از روزهای سال با عنوان «روزِ کرج»/ دریافت نامه محرمانه پیرامون پایان‌نامه شهردار منتخب

نبیونی در پایان همچنین به تقدیر نمادین شورای اسلامی شهر کرج از خبرنگاران این حوزه اشاره کرد و گفت: خبرنگاران عامل آگاهی بخشی هستند و به عنوان پل ارتباطی بین مردم و مسئولان وظایف و رسالت سخت و سنگینی را به دوش می کشند و در همین ارتباط بر خود وظیفه می‌دانیم تا به سهم و نوبه خود قدردان زحمات و تلاش های عزیزان باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز