خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر کرج در آستانه روز خبرنگار :

سالی یک‌بار تجلیل از خبرنگار به بازی شبیه‌تر است تا تکریم

asdasd
کد خبر : ۶۵۲۳۵۶

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر کرج، ضمن تاکید به احترام خبرنگار، گفت: اگر فضا برای نقد منصفانه رسانه‌ها مهیا باشد بسیاری از مشکلات حل خواهد شد.

به گزارش ایلنا، اکبر سلیم نژاد در آستانه روز خبرنگار با تبریک به جامعه خبری؛ گفت:  رسانه ها کمک زیادی به شورای پنجم داشته اند  وظیفه خود می‌دانم از زحمات تمام آنان که خالصانه و دلسوزانه برای آبادانی شهر قلم زدند، تشکر کنم.   

وی با اشاره به این که اهالی رسانه احترام می خواهند نه ترحم، یادآور شد: امیدوارم که اینطور نباشد، اما بهتر است به جای نگاه‌های بالا به پایین و نگاه های ابزاری،خبرنگاران را تکریم کنیم و به معنای واقعیِ کلمه کنارشان باشیم، و الا در ظاهر همه رکن چهارم دموکراسی را دوست دارند.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر کرج، ادامه داد: این که سالی یک بار و برای خالی نبودن عریضه خودمان را قدردانِ تلاش های خبرنگاران نشان دهیم به عقیده من "تکریم" نیست و بیشتر به یک بازیِ سرگرم کننده شبیه است.   

سلیم نژاد تاکید کرد: باز گذاشتن فضا برای نقد منصفانه و مشاوره گرفتن برای خارج شدن از مسیرهای پر هزینه و پیدا کردن راه‌های درست تنها وظیفه‌ای است که مسئولان در قبال مطبوعاتی ها دارند و الا چیزی به غیر از این، بیشتر ترحم است تا تکریم.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز