خبرگزاری کار ایران

در نشست مسئولان شهرداری یزد مطرح شد؛

اجرای ۵۰ پروژه عمرانی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد

asdasd
کد خبر : ۶۴۹۷۸۰

در نشست رئیس‌سازمان‌فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد، با مسئولان مناطق این شهر، فرایند اجرای بیش از ۵۰ پروژه عمرانی، فرهنگی و ورزشی شهرداری بازنگری و تسهیل شد.

به گزارش ایلنا، در این نشست ضمن تقسیم نقش و وظیفه اجرایی مدیریت‌های مناطق پنجگانه شهری و سازمان‌های عمران و فرهنگی در چگونگی پیشبرد فعالیت‌های پروژه های عمرانی، فرهنگی و ورزشی، نسبت به تخصیص و ابلاغ اعتبارات مربوطه توسط حوزه معاونت برنامه ریزی شهرداری، بازنگری و اصلاح شد.

اصلاح فرایند و ابلاغ اعتبارات یاد شده، بر اساس ساختار سازمانی، توانمندی ها و تجارب هر یک از بخش‌های مربوطه صورت گرفت.

گفتنی است بر اساس برنامه های مصوب شورای پنجم شهر یزد، بیش از ۵۰ پروژه فرهنگی، اجتماعی و ورزشی در دستور کار شهرداری یزد قرار گرفته که اجرای این تعداد پروژه فرهنگی و ورزشی در شهر یزد و تخصیص بودجه و اعتبار قابل اعتنا برای آن، مثال زدنی است.

خداحافظی غفوری از شهرداری عقدا؛

اباذر غفوری شهردار عقدا پس از گذشت ٩ ماه از سمت شهردار عقدا استعفا داد.

شورای شهر عقدا پس از اینکه اباذر غفوری برای دومین بار از این پست درخواست استعفا داده بود، اینبار بنا به دلایلی از جمله عدم حضور منظم در شهرداری با استعفای وی موافقت شد. در پی کناره گیری غفوری، از سوی اعضای شورای شهر سید محمد مصطفوی کارشناس فنی و ناظر شهرداری عقدا به مدت ٣ماه تا انتخاب شهردار جدید به عنوان سرپرست شهرداری عقدا معرفی شد.

همچنین پس از موافقت اعضای شورا شهر عقدا با استعفای وی، اباذر غفوری به عنوان مشاورفنی مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی استان یزد مشغول به کار شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز