خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیسیون خدمات شهری شهرداری تبریز:

تشکیل فراکسیون کارگری شورای شهر تبریز پس از ۱۱۰ سال/ اصلی‌ترین مشکل شهرداری عدم وجود درآمد پایدار است

کد خبر : ۶۳۳۱۰۹

نایب رئیس کمیسیون خدمات شهری شهرداری تبریزخاطرنشان کرد:مجموعه شهرداری تبریز ۱۰ منطقه و ۲۰ سازمان دارد و اساسی ترین مشکل شهرداری عدم وجود در آمد های پایدار است وقدمی در این راستا برداشته نشده است و باید برنامه ریزی دقیق و کلیدی برای ۱۳۰۰ مجموعه شهرداری طراحی شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا؛ کریم صادق زاده نایب رئیس کمیسیون خدمات شهری شهرداری تبریز در گفت و گو با ایلنا ابراز داشت: پس از ۱۱۰ سال از تشکیل شهرداری تبریز می‌گذارد فراکسیونی تحت عنوان فراکسیون کارگری شورای شهر تبریز همزمان با هفته کارگر تشکیل یافت که اهداف این فراکسیون تامین امنیت شغلی کارگران شهرداری تبریز است و امید است گام‌های موثری  برای این کارگران برداریم.

کریم صادق زاده همچنین در مورد حمایت شهردار تبریز از کارگران عنوان کرد: شهردار تبریز عزم راسخی در حمایت از کارگران دارد و به علت همین توجهات و خدمات پیگیری‌ها بود که در هفته کارگر تندیس جامعه کارگری را به ایشان اهدا کردیم.

نایب رئیس کمیسیون خدمات شهری شهرداری تبریز با اشاره به جزئیات برنامه شهرداری خاطرنشان کرد: مجموعه شهرداری تبریز ۱۰ منطقه و ۲۰ سازمان دارد و اساسی‌ترین مشکل شهرداری عدم وجود در آمد‌های پایدار است و قدمی در این راستا برداشته نشده‌است و باید برنامه‌ریزی دقیق و کلیدی برای ۱۳۰۰ مجموعه شهرداری طراحی شود که در اولین اقدام در مناطق دهگانه شهرداری تبریز نمایندگی قانونی پاکبانان را رسمیت بخشیدیم و از طرف اداره کار و رفاه اجتماعی اعتبارنامه دریافت کردند.

نایب رئیس کمیسیون شهرداری تبریز در مورد شورای شهر و شهرداری یاد آور شد: شورای پنجم با شعار تغییر سر کار آمد و در بودجه ۹۷ هزینه‌های زاید شهرداری حذف شده است و کار بزرگ و هنر شهرداری پرداخت حقوق پرسنل وسیع این مجموعه است، امسال بودجه شهرداری که ۷۶ درصد از آن به هزینه های جاری اختصاص داده شده و ۲۴ درصد از بودجه صرف بودجه های عمرانی پیش بینی شده است.

صادق زاده درباره شهردار کلانشهر تبریز هم گفت : شهردار ی با تدبیر توانسته است شهرداری را از بحران خارج کند  و در ماههای اخیر  نیز از استخدام‌های بی رویه در دوره های قبل جلوگیری شده که اقدام خوبی است.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز