خبرگزاری کار ایران

صادرات محصولات ذوب آهن اصفهان به کشور عراق

asdasd
کد خبر : ۶۳۶۸۰۷

شرکت تارابگین ذوب آهن پس از نزدیک به چهار دهه فعالیت برای اولین بار موفق به انجام صادرات با استفاده از برند و نام تجاری خود به کشور عراق شد.

به گزارش ایلنا از اصفهان، مدیر فروش شرکت تارابگین با اعلام این خبر گفت : این شرکت با تنوع فراوان محصولات ، در دهه اخیر مطالعات خود را در خصوص نیاز بازارهای کشورهای همسایه انجام داده  و خوشبختانه در این چند سال و به طرق مختلف این شرکت بدون استفاده از برند و نام تجاری خود و در قالب سایر تولید کنندگان این عرصه توانسته محصولات خود را به کشورهای ترکمنستان، افغانستان ، آذربایجان و عراق صادر کند.

 مهندس قاعد علم افزود : پس از استقبال انجام شده از این محصولات ، این شرکت با انجام مقدمات لازم شامل اخذ استانداردهای (8116) از سازمان ملی استاندارد و همچنین دریافت کارت بازرگانی جهت ترخیص گمرکی این محصولات پس از نزدیک به چهار دهه موفق به انجام صادرات با استفاده از برند و نام تجاری خود شد.  

وی یادآور شد : هم اکنون این شرکت به عنوان یکی از مهم‌ترین تامین کنندگان عایق پشم سنگ صنایع نفت عراق است و دراین چند ماه اخیر توانسته بالغ بر 20 ترانزیت از محصولات متنوع پشم سنگ را  به کشور عراق صادرکند.امیدواریم با توجه به وجود توانایی‌های بالقوه فراوان و جدیت مدیران این شرکت در زمینه صادرات ، شاهد افزایش روز به روز این حجم از سفارشات و ارسال محصولات با کیفیت به این کشورها باشیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز