خبرگزاری کار ایران

در آئین تجلیل از صادرکنندگان نمونه استان اصفهان صورت گرفت:

تقدیر ویژه از ذوب آهن اصفهان به‌عنوان صادرکننده نمونه ممتاز کشور

asdasd
کد خبر : ۲۲۷۰۱۲

برای تحقق برنامه‌های توسعه صادرات، باید همه بخش‌ها اعم از خصوصی و تشکل‌های صنفی و دولتی نسبت به اجرایی شدن راهکارهای مورد نظر توجه ویژه‌ای داشته باشیم.

درآئین تجلیل از صادرکنندگان منتخب استان اصفهان از ذوب آهن اصفهان، به‌عنوان صادرکننده ممتاز ملی که بالا‌ترین نشان صادراتی کشور را دریافت کرده، تجلیل ویژه بعمل آمد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی ذوب آهن، لوح و تندیس صادرکننده ممتاز، همراه با حمایل افتخار مزین به پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران به مهندس منصور یزدی‌زاده، معاون فروش و بازاریابی ذوب آهن اصفهان، اهداء شد. همچنین در این آئین، تعداد ۸ صادرکننده ملی استان و ۲۰ صادرکننده نمونه و سه صادرکننده جوان استانی مورد تجلیل قرار گرفتند.

در آئین مذکور، استاندار اصفهان ضمن تاکید بر صادرات غیر نفتی و توجه ویژه دولت تدبیر و امید به این مهم گفت: دولت تلاش خواهد کرد که بستر مناسب اقتصادی در جهت رشد و توسعه اقتصادی و تجاری، برای سربازان و ایثارگران جبهه اقتصادی فراهم شود و این امر نیازمند کمک و تلاش همه جانبه است.

استاندار اصفهان، با اشاره به برنامه‌ها و راهکارهای مورد نظر دولت و مسئولین استان جهت صادرات غیر نفتی، تسریع و تصویب و عملیاتی کردن بودجه اقتصادی، توسعه پایانه باربری فرودگاه شهید بهشتی اصفهان وتعیین تکلیف جوایز صادراتی و توسعه امکانات با سهم و جایگاه استان را ازجمله این راهکار‌ها عنوان کرد و گفت: برای تحقق برنامه‌های توسعه صادرات، باید همه بخش‌ها اعم از خصوصی و تشکل‌های صنفی و دولتی نسبت به اجرایی شدن راهکارهای مورد نظر توجه ویژه‌ای داشته باشیم.

فولادگر، نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی، نیز طی سخنانی به بررسی «لایحه خروج از رکود و رفع موانع تولید» پرداخت و گفت: مجلس شورای اسلامی نسبت به این موضوع توجه ویژه‌ای دارد که پس از بررسی‌های بعمل آمده در طی دو سال و نیم گذشته خوشبختانه این امر در دولت جدید محقق شد.

سهل آبادی، رئیس اتاق بازرگانی صنایع و معادن و کشاورزی ایران، نیز با اظهار گلایه از کاهش صادرات استان اصفهان نسبت به مدت مشابه سال گذشته و بیان مشکلات مهم صادرکنندگان گفت: امروز با توجه به تحولات سیاسی و نظامی در منطقه، کشورهای عراق و افغانستان بهترین شرایط را برای صادرات دارند.

وی با اشاره به عدم همکاری شایسته بانک‌ها با صادرکنندگان وبرخی موانع داخلی، بر تشکیل و راه اندازی شرکت‌های حمل و نقل بین المللی و ارائه تسهیلات مناسب به صادرکنندگان تاکید کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز