خبرگزاری کار ایران

زرندی در بازدید از مرکز آموزش هوانوردی تاکید کرد:

ضرورت تلاش برای انتقال دانش و تکنولوژی آموزشی به روز دنیا

asdasd
کد خبر : ۶۲۶۲۵۳

مدیر عامل فرودگاه بین المللی و منطقه ویژه اقتصادی پیام با حضور در دانشگاه علمی کاربردی صنعت هوانوردی آسمان ایرانیان با اقدامات و فعالیت های این مرکز از نزدیک آشنا شد.

به گزارش ایلنا، سعید زرندی در نشستی که با مسئولان دانشگاه علمی کاربردی صنعت هوانوردی آسمان ایرانیان داشت، حوزه آموزشی این دانشگاه را ارزشمند عنوان کرد و افزود: حوزه آموزشی که در حال انجام آن هستید در سطح کشور و استان ارزشمند است و به دلیل تخصصی بودن، می تواند برای کشور و پیام فرصت خوبی تلقی شود.

وی از حضور دانشگاه و دانشجویان آسمان ایرانیان در پیام به عنوان یک فرصت یاد کرد و گفت: این مجاورت می‌تواند برای دو طرف مفید باشد و بنده به عنوان رئیس پیام، دیدگاه مثبتی نسبت به دانشگاه و آموزش هایی که ارائه می دهد، دارم.

زرندی با تاکید بر استفاده از آخرین ابزار و اطلاعات علمی روز دنیا اظهار داشت: برای اینکه از سایرین تمایز داشته باشید پیشنهاد می‌کنم با شرکای خارجی نیز وارد همکاری و فعالیت شوید و در حوزه انتقال دانش روز فعالیت کنید.

وی حوزه MRO را یک صنعت با اهمیت برای پیام تلقی کرد و اظهار داشت: خدمات تعمیرات هواپیما MRO، یک بخش کلیدی برای پیام محسوب می شود و هر چقدر فضای MRO را بتوانیم توسعه دهیم برای من ارزشمند است منتهی آنچه که در نظر و چشم انداز من است با اقدامات فعلی بسیار متفاوت است.

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی پیام، افزود، در بازدیدهایی که از کشورهای خارجی در حوزه MRO داشتم با آنچه که ما در حال انجام آن هستیم تفاوت خیلی زیادی وجود دارد و پیشنهاد می کنم در این حوزه نیز شرکای خارجی جذب نمایید و انتقال تکنولوژی را از این مسیر دنبال کنید.

زرندی تصریح کرد: اقداماتی که ما در این حوزه در حال انجام آن هستیم به نظرم لبه تکنولوژی محسوب می شود و باید به MRO عمق بیشتری بدهیم .

مدیر عامل فرودگاه بین المللی و منطقه ویژه اقتصادی پیام به علاقه مندی شرکت هایی که در حوزه MROفعال بوده اند برای فعالیت در ایران اشاره نمود و گفت: در سفرهایی که داشته ام کشورهای مختلف در حوزهMRO اعلام علاقمندی برای فعالیت در این حوزه داشته اند و بنده فکر می کنم که شما توانایی جذب این شرکت ها را برای شراکت و فعالیت دارید و از پتانسیل جوانی خود برای این حوزه استفاده کنید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز