خبرگزاری کار ایران

با حضور احمدی نژاد؛

شرایط بازگشایی خیابان چالوس بررسی شد/محرومیت ها رفع می شود 

asdasd
کد خبر : ۶۲۵۰۷۹

جلسه بررسی شرایط بازگشایی خیابان چالوس و اصلاح هندسی میدان کرج با حضور محمدرضا احمدی نژاد سرپست شهرداری و احد رسولی رئیس کمیسیون سرمایه گذاری شورای اسلامی کرج برگزار شد. 

به گزارش ایلنا به گفته مشاور این طرح، عدم ساماندهی تردد عابرین پیاده و موانع موجود در دسترسی جنوب به شمال مسیر مذکور از جمله موارد مهمی است که باید در این بخش مورد توجه قرار گیرد که بدین منظور و به موجب رفع مشکلات یاد شده افزایش ایمنی تردد عابران پیاده در دستور کار قرار گرفته است.

۷ خط تاکسی تقاطع یاد شده را تحت تاثیر خود قرار داده و خطوط اتوبوسرانی نیز از این تقاطع عبور می کند از طرفی باید به این مهم نیز اشاره کرد که سطح سواره رو خیابان چالوس به سبب خطوط تاکسی اشغال می شود که این امر مشکلات عدیده ای را برای تردد دیگر خودروها ایجاد می کند. در این راستا و بر اساس طرح های پیشنهادی امکان کنترل دو تقاطع بلوار شورا و شهید بهشتی بوسیله چراغ راهنمایی هماهنگ سازی شده همچنین حذف پهلوگیر تاکسی از اطراف تقاطع و جانمایی پایانه تاکسیرانی را می توان در برنامه های بلندمدت پیگیری کرد.

درصدد رفع محرومیت خیابان چالوس هستیم 

سرپرست شهرداری کرج در ادامه این جلسه تاکید کرد: در خصوص اجرای طرح های هندسی باید با دقت نظر و به صورت تخصصی وارد عمل شد تا مشکلی از این حیث گریبان گیر شهر و شهروندان نشود.

محمدرضا احمدی‌نژاد با بیان اینکه دغدغه مردم را درک می‌کنیم و درصدد رفع مشکلات شهروندان هستیم اما باید به این مهم نیز اشاره کرد که پلیس راهور نیز دغدغه تمام شهر را دارد، گفت: شهرداری در نظر دارد با ایجاد بستر لازم، رونق اقتصادی در این مسیر را فراهم کند اما این اقدامات باید به صورت کارشناسی و تخصصی صورت گیرد.

وی با تاکید بر اینکه درصدد رفع محرومیت خیابان چالوس هستیم اما باید منافع دیگر شهروندان نیز در نظر گرفته شود، ادامه داد: خیابان شهید بهشتی ستون فقرات شهر کرج است که باید نگاه ویژه ای به آن داشت، به طور قطع انجام اصلاح هندسی باید توجیه ترافیکی داشته باشد.

احمدی نژاد بیان کرد: بایستی مطالعات ترافیکی ویژه بازگشایی خیابان چالوس توسط معاونت حمل و نقل و ترافیک‌ شهرداری کرج انجام گیرد تا این روند به صورت تخصصی بررسی و اجرایی شود. 

 رئیس کمیسیون سرمایه گذاری شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به این که اقداماتی که انجام می دهیم باید خروجی مناسبی داشته باشد، خاطرنشان کرد: برنامه و مطالعات خوبی برای ۷۲ هکتار بافت فرسوده منطقه تپه مرادآب در نظر گرفته شده است، طرح های توسعه ای شهر کرج باید مورد توجه و پروژه ها در پیوست یکدیگر قرار گیرد‌.

احد رسولی با تاکید بر اینکه ضروری است در هر اقدامی نیازها و تقاضاهای مردم مد نظر قرار گیرد، اظهار داشت: شبکه های جدید باید با وضع موجود انطباق پیدا کند، در حال حاضر ۱۱ هزار و ۲۰۰ هکتار محدوده توریستی و تفریحی در دست مطالعه قرار دارد که بخشی از آن در ورودی شهر کرج قرار دارد لذا انجام مطالعات ترافیکی در این محدوده، الزامی است.

وی گفت: پیشنهاد می شود مسیر جنوب به شمال تقاطع مذکور گشوده شود تا بخشی از مشکلات این حوزه برطرف شود، قطع یقین باید بین نیازهای شهروندان و تصمیماتی که اخذ می شود هماهنگی لازم وجود داشته باشد و قانون در جهت رفع مشکلات مردم به کار گرفته شود.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز