خبرگزاری کار ایران

رضوانی خبر داد:

نقاط پرخطر کرج برای عابران پیاده شناسایی شد

asdasd
کد خبر : ۶۲۳۱۷۷

جانشین معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج از شناسایی 14 نقطه حادثه خیز برای عابران پیاده در شهر خبر داد.

به گزارش ایلنا، غلامرضا رضوانی با اشاره به اینکه 80 درصد کشته‌های تصادفات را مطابق آمار پلیس راهور، عابران پیاده تشکیل می‌دهند، اضافه کرد: علاوه بر آموزش‌های فرهنگی ترافیکی که لازمه و اساس اصلاح شرایط موجود است، تهیه و تدارک امکانات و تجهیزاتی که بتواند به کاهش این تلفات بیانجامد از اهمیت زیادی برخوردار است.

رضوانی با اشاره به تعداد پل‌های عابر پیاده موجود در شهر افزود: هم اکنون 44 دستگاه پل عابر پیاده در شهر کرج وجود دارد.

وی، تعداد پل‌های مکانیزه شهر را نیز 10 دستگاه عنوان کرد و اظهار داشت: با توجه به اهمیت موضوع تاکنون مجوز ساخت 14 پل از شورای‌شهر گرفته شده و فراخوان جذب سرمایه‌گذار برای آنها توسط سازمان مشارکت‌ها منتشر شده است. انتظار داریم بتوانیم این پل‌ها را در کمترین زمان احداث کرده و با توجه به نیاز هر منطقه در اختیار شهروندان قرار دهیم.

این مسئول با اشاره به اینکه مراحل احداث و بهره‌برداری از 7 دستگاه پل عابر پیاده به دلایل گوناگونی متوقف شده، ادامه داد: برخی از آنها با مشکلاتی چون وجود معارض روبرو هستند که امیدواریم بتوانیم در سال جاری با بودجه اختصاص یافته بخشی از این مشکلات را مرتفع کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز