خبرگزاری کار ایران

تجهیزات مرکز کنترل ترافیک کرج شناسنامه‌دار شدند

asdasd
کد خبر : ۶۲۴۹۸۴

سرپرست مرکز کنترل ترافیک شهرداری کرج از شناسنامه دار شدن تمامی تجهیزات گران قیمت مرکز کنترل ترافیک در شهر خبر داد. 

به گزارش ایلنا، محمد حاجی جعفری، گفت: یکی از پارامترهای اساسی در مدیریت مرکز کنترل ترافیک بروز رسانی و تعمیر و نگهداری تجهیزات این مرکز در سطح شهر بوده که با برنامه‌ریزی صورت گرفته به صورت دوره‌ای و هفته‌ای از سوی تیم تعمیر و نگهداری این مرکز بازدیدهای لازم برای رسیدگی به وضعیت تجهیزات صورت خواهد گرفت.

حاجی جعفری افزود: برای تسهیل در این امر،همه تجهیزات و اقلام الکترونیکی و هوشمند شهر دارای شناسنامه شده و تمامی اطلاعات مربوط به هر ایستگاه در آن ثبت و ضبط می‌شود.

سرپرست مرکز کنترل ترافیک در ادامه گفت: برای اینکه شناسنامه‌ها به صورت آنلاین وضعیت هر سیستم را به تیم تعمیر و نگهداری نمایش دهد نرم افزاری برای این منظور تنظیم و راه اندازی شده است. همه اطلاعات ثبتی در این نرم افزار قرار داده می شود و گزارش ها مدیریتی از وضعیت سیستم ها و تجهیزات از آن استخراج خواهد شد.

وی از اجرای برنامه‌های مدیریتی مطلوبی که برای نگهداری و بررسی بازدهی سیستم‌ها مفید خواهد بود خبر داد که با این برنامه ها عملکرد و بازدهی تجهیزات خریداری شده نیز در حین بهره‌برداری مورد ارزیابی قرار می گیرند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز