خبرگزاری کار ایران

فرماندار بویراحمد خبرداد:

افزایش مصدومین زمین لرزه یاسوج به ۱۳۳ نفر/ برقراری آب پایدار در مناطق روستایی

asdasd
کد خبر : ۶۱۸۶۶۶

فرماندار شهرستان بویراحمد از افزایش مصدومان زمین لرزه ۵ و ۲ دهم ریشتری در سی‌سخت به ۱۳۳ نفر خبر داد.

به گزارش ایلنا، شاهرخ کناری در نشست ستاد بحران در یاسوج افزود: براثر این زمین لرزه ۳۲ نفر تحت مراقبت های درمانی قرار گرفته و بقیه مصدومین با درمان سرپایی مرخص شدند.

کناری افزود: سه نفر از مصدومین دچار شکستگی شدید شده اند.

وی با اشاره به حضور بالگردهای ارتش در فرودگاه یاسوج برای پوشش و پشتیبانی، در هنگام لزوم ادامه داد: تیم های پروازی، دو سورتی پرواز انتقال بیمار و دو سورتی پرواز ارزیابی را انجام دادند.

کناری اضافه کرد: در حوزه آب روستایی مخازن آب روستاهای"ده برآفتاب و گنجه‌ای" ۱۰۰ درصد تخریب شده و آبرسانی سیار در این دو روستا با مشارکت آب و فاضلاب روستایی استان در حال انجام است.

وی از فعالیت ۸ تیم آب و فاضلاب شهری برای برقراری آب پایدار در برخی مناطق خبرداد و گفت: خساراتی به تاسیسات آب و فاضلاب شهری وارد شد.

فرماندار بویراحمد با اشاره به اینکه در پی زلزله اخیر مسیرهای ارتباطی برخی محورها مسدود شده بود، گفت: با تلاش راهداران بازگشایی محورها انجام و خدمات ارتباط تلفنی پس از قطع و ترافیک اولیه هم اکنون عادی شده است.

کناری از برپایی اردوگاه با ظرفیت ۲۵۰ چادر در پارک اسکان یاسوج خبرداد و افزود: تامین ۴۰۰ پرس غذا نیز در اردوگاه انجام شد.

وی اضافه کرد: در گنجه ای و خوابگاه دانشگاه علوم پزشکی استان نیز  چادرهای هلال احمر برپا شده و امکان اسکان زلزله زدگان فراهم شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز