خبرگزاری کار ایران

فرماندار بویراحمد تشریح کرد:

آخرین وضعیت خسارت‌های زلزله صبح امروز در یاسوج/ مصدومیت 14 نفر و قطعی برق و تلفن در برخی روستاها

کد خبر : ۶۱۸۵۱۷

فرمانداربویراحمد ضمن تشریح آخرین وضعیت خسارت های زلزله صبح امروز در یاسوج، گفت: در پی زلزله صبح امروز 14 نفر هنگام پناه گیری دچار مصدومیت شده اند و خسارت هایی نیز به زیرساخت های شهرستان دنا وارد شده است.

به گزارش ایلنا، کناری با بیان اینکه زلزله 5 و دو هم ریشتری صبح امروز در یاسوج رخ داد گفت: این زمین لرزه قطعی برق ، آب ، گاز و شبکه های تلفن همراه را به دنبال داشته است.

فرماندار بویراحمد افزود: 14 نفر در شهرستان بویراحمد به هنگام پناه گیری در زمان وقوع زلزله دچار مصدومیت شده اند.

فرماندار دنا: خسارت به زیرساخت های روستایی

در پی زمین لرزه صبح امروز خسارات زیادی به زیرساخت‌ها و مناطق روستایی شهرستان دنا وارد شده است.

"عبای بهشتی روی" فرماندار دنا با بیان اینکه زمین لرزه 5 و 2 دهم ریشتری در عمق 8 کیلومتری رشته کوه های دنا رخ داد، گفت: در پی این زمین لرزه خسارت زیادی به زیر ساخت های شهری و روستایی شهرستان دنا و شهر سی سخت وارد شده است.

تلفات جانی تاکنون اعلام نشده است

وی افزود: خوشبختانه تاکنون تلفات جانی ناشی از زلزله صبح امروز گزارش نشده و تیم‌های امدادرسان شهر سی سخت در حال آماده باش هستند.

فرماندار دنا با بیان اینکه تیم ستاد بحران استان هم اکنون به شهرستان اعزام شده اند، عنوان کرد: در حال حاضر مشکل قطعی برق ، گاز و آب در شهرستان سی سخت را نداریم.

 قطعی برق در برخی مناطق شهرستان بویراحمد

مدیر عامل شرکت برق کهگیلویه وبویراحمد گفت: در پی زمین لرزه صبح امروز برق برخی مناطق شهرستان بویراحمد قطع شد.

داود راهزادی گفت: به علت زمین لرزه شدید صبح امروز بخشی از شبکه برق شهرستان بویراحمد قطع شد که پس از شناسایی و با تلاش کارکنان شرکت برق هم اکنون خطوط اصلی برق ترمیم و وصل شد.

مدیر عامل شرکت برق کهگیلویه وبویراحمد با بیان اینکه خسارت به زیر ساخت های برق بیشتر در مناطق روستایی مهریان، مادوان، گنجه‌ای و کاکان بوده و به علت لرزش ترانس هنوز قطعی برق داریم، افزود: مردم استان می توانند در صورت بروز مشکل در شبکه برق مناطق با سامانه 121 تماس بگیرند.

 اخبار تکمیلی متعاقبا اعلام می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز