خبرگزاری کار ایران

معاون شرکت توانیر:

توزیع برق ایران هیچ وابستگی به کشورهای خارجی ندارد

asdasd
کد خبر : ۵۹۰۶۶۸

معاون هماهنگی شرکت توانیر گفت: در حال حاضر توزیع برق ایران هیچ وابستگی به کشورهای خارجی ندارد .

به گزارش ایلنا، محمودرضا حقی فام در مراسم تودیع و معارفه مدیر عامل سابق و جدید شرکت توزیع برق استان اردبیل تصریح کرد: در زمان پیک بار در سال گذشته بیش از 55 هزار مگاوات تامین برق داشتم که رکورد بزرگی برای کشور محسوب می‌شود. 

معاون هماهنگی توانیر صنعت برق را یک صنعت یکپارچه در تمام بخش‌های اعلام کرد و افزود: ما در تمام برهه‌های حساس کشور چه در زمان جنگ و چه در زمان تحریم با حداقل امکانات توانستیم نیاز مردم را به برق تامین کنیم و در وضعیت فعلی نیز که صنعت برق هدف اصلی دشمن بوده است مقاومت توانیر و صنعت برق ایران مثال زدنی بوده است.

حقی فام با تاکید بر اینکه در جال حاضر توزیع برق ایران هیچ وابستگی به کشورهای خارجی ندارد و از نظر نرم‌افزاری و سخت‌افزاری نیازی به هیچ کشوری نداریم، بیان کرد: ما در حال حاضر در سطح جهانی اقدام به تولید نیروگاه‌های متعدد می‌کنیم که این نشان از خودکفایی و عزم راسخ ایران در رسیدن به مراحل پیشرفت و تعالی در حوزه صنعت برق است. 

وی تحولات روبه جلو در صنعت‌ برق کشور را یادآور شد و اظهار کرد: ما انتظار داریم در تمامی استان‌ها شاخص‌های بهبود شبکه را شاهد باشیم. 

حقی فام با تاکید بر افزایش خدمات غیرحضوری در استان‌ها بیان کرد: توسعه پایدار در تمامی مناطق باید با توجه به شاخص‌های مطرح شده در توانیر اجرایی شده و وظیفه خود را در تمامی حوزه‌ها به نحو احسن انجام دهیم.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز