خبرگزاری کار ایران

در نخستین کارگاه آموزشی؛

داستان‌های کهن ایرانی، تصویرسازی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۵۹۰۵۵۷

نخستین کارگاه آموزشی تصویرگری، با موضوع «داستان‌های کهن ایرانی» در اردبیل برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، رحمان مجرد با اعلام این خبر افزود: نخستین کارگاه آموزشی تصویرگری « داستان‌های کهن ایرانی» با همکاری اداره کل امور اجتماعی فرهنگی استانداری اردبیل، دانشگاه محقق اردبیلی و حوزه هنری استان اردبیل، برگزار می‌شود.

مجرد افزود: پیش از این با برگزاری دو جلسه با اعضای این کارگاه موضوع برای اعضاء تبیین و اتودها مورد بازبینی قرار گرفت و توجه به برخورد معاصر با موضوع، یکی از مهمترین نکات این جلسات بود.

مسئول هنرهای تجسمی حوزه هنری استان اردبیل تاکید کرد: ورکشاپ تصویرگری«داستان های کهن ایرانی»، روز پنجشنبه 19بهمن ماه 1396 با هنرنمایی 17 هنرمند منتخب تصویرساز اردبیلی، در حوزه هنری استان اردبیل برگزار می شود و نمایشگاه آن، سال آینده به همراه هنرمندان تصویرگر مطرح تهران در یکی از گالری های معتبر تهران دایر می شود. که سرپرستی هنرمندان اردبیلی بر عهده؛ آرام علایی و سرپرستی هنرمندان تهرانی، بر عهده؛ نگین احتسابیان (هنرآموخته‌ی رشته انیمیشن دانشگاه غربی انگلستان) می باشد.

گفتنی است نخستین پاتوق گروه تصویرسازان اردبیلی، عصر یکشنبه 24 دیماه و دومین پاتوق، روز یکشنبه 1 بهمن ماه در حوزه هنری استان اردبیل، برگزار شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز