خبرگزاری کار ایران

مدیرکل آموزش وپرورش استان کرمان:

پارلمان معلمان استان کرمان تشکیل می شود

asdasd
کد خبر : ۵۷۵۳۴۹

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: پارلمان معلمان استان به منظور استفاده از ظرفیت فکری و مشورتی فرهنگیان در استان تشکیل می شود.

به گزارش ایلنا از کرمان، محمد محسن بیگی در اختتامیه گردهمایی روسای ادارات آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق استان کرمان با اشاره به فعالیت بیش از 45 هزار فرهنگی در استان تاکید کرد: معلمان، محور اصلی تعلیم و تربیت هستند و ما به عنوان مدیر با آنها باید ارتباط برقرار کنیم.

وی از بازنشستگان فرهنگی به عنوان گنجینه های آموزش و پرورش نام برد و بر استفاده از ظرفیت های آنها در ارتقای کیفیت فعالیت های آموزش و پرورش تاکید کرد.

محسن بیگی خاطر نشان کرد: انجام کار مشارکتی و استفاده از خرد جمعی در برنامه ها، تصمیم ها و فعالیت ها مسیر تحقق اهداف را هموارتر می کند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان تاکید کرد: باید حریم و حرمت مدرسه را حفظ کنیم و اجازه ندهیم افراد برای رسیدن به اهداف خود از ظرفیت و امکانات آموزش و پرورش استفاده کنند.

محسن بیگی با بیان این که نوع آسیب‌های اجتماعی در جامعه ما نسبت به زمان قبل تغییر کرده است، خاطر نشان کرد: مدارس مهمترین مکان برای پیشگیری از آسیب های اجتماعی هستند.

وی مدیریت بر منابع مالی و استانی در آموزش و پرورش را ضروری دانست و گفت: مدیریت منابع مالی آسان ترین مسیر برای تحقق اقتصاد مقاومتی در آموزش و پرورش است.

محسن بیگی در استفاده از فرصت های اوقات فراغات دانش آموزان برای آموزش مهارت های زندگی و توانمند سازی برابر پیشگیری از آسیب های اجتماعی تاکید کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز