خبرگزاری کار ایران

مشاور اجرایی مدیر کل آموزش وپرورش کرمان:

سازمانی موفق است که بین مدیر، منابع مالی وانسانی رابطه منطقی وجود داشته باشد

asdasd
کد خبر : ۲۳۸۱۳۲

اساس تحول در آموزش و پرورش، دگرگونی درمنابع انسانی است.

مشاور اجرایی مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: بهسازی منابع آموزش و پرورش به عنوان محور تحول در نظام تعلیم و تربیت کشور و بهبود مدیریت منابع انسانی یک امر ضروری است.

به گزارش ایلنا از کرمان، سرور اسکندری نسب در جلسه کمیسیون تحول اداره شهرستان زرند افزود: اعتلای منزلت اجتماعی معلمان و افزایش انگیزه آنان برای خدمت مطلوب با اقدامات فرهنگی، تبلیغی، امکانات رفاهی و رفع مشکلات مادی و معیشتی فرهنگیان یکی از اولویت‌های اصلی کمیسوین تحول اداری درآموزش وپرورش است.

وی تصریح کرد: اساس تحول در آموزش و پرورش، دگرگونی درمنابع انسانی است.

وی گفت: حرکت به سمت تحول اداری، اصلاح و کاهش ساختار سازمانی از جمله سیاست‌های وزارت آموزش و پرورش دردولت تدبیر و امید است.

وی با بیان اینکه در بحثمدیریت در تحول اداری همهٔ ذهن‌ها به سمت تغییر می‌رود، گفت: تغییر در سیستم اداری اجتناب ناپذیر است و هرسازمانی به سمت و سوی تغییرات سازنده باشد آموزش و پرورش از آن حمایت می‌کند.

سرور اسکندری نسب با اشاره به پیشرفت تکنولوژی درجامعه امروزاظهار داشت: باید معلمان همراه با توسعهٔ تکنولوژی دانش خود را به روز کنند.

اسکندری نسب از برگزاری همایش کشوری بهره وری و بهره‌وری درمدارس به میزبانی استان کرمان خبرداد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز