خبرگزاری کار ایران

معاون فرمانداری لامرد مطرح کرد:

طرفدار وحدت بین آحاد مردم هستم/ سیاست‌های دولت را سرلوحه کار قرار می‌دهم

asdasd
کد خبر : ۵۷۴۱۲۱

معاون فرمانداری لامرد گفت: سیاست‌های دولت را سرلوحه کار قرار می‌دهم و در چارچوب مصوبات دولت حرکت خواهم کرد و طرفدار وحدت بین آحاد مردم هستم و آن چیزی که امروز گمشده جامعه است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از لامرد، محمد پیشاهنگ معاون جدید فرمانداری لامرد در جلسه شورای اداری افزود: نیتی جز خدمت به مردم ندارم و اگر نتوانیم خدمتی کنیم، این مسئولیت هیچ ارزشی ندارد.

وی ادامه داد: همه مسئولان همکاری کنند تا در این مسئولیت موفقیت هایی حاصل شود و امیدوارم که بتوانیم خاطره خوبی پس از تصدی بجا بگذارم.

پیشاهنگ افزود: تمامی بخش های شهرستان از نظر تاریخ و آداب و فرهنگ و رسوم در هم تنیده و قابل تفکیک نیستند و مهم ترین پتانسیل شهرستان نیروی خوش فکر است که از تمامی نیروها در محدوده وظایفم استفاده خواهم کرد.

معاون فرمانداری لامرد گفت: فرهنگی بودم و از کسوت معلمی آمده ام و اخلاق مداری و تواضع که از ویژگی های فرهنگی است را در سمت جدید حفظ میکنم.

وی گفت: از خانواده معظم شهدا هستم و به آن عشق می ورزم و از این جایگاه هیچ سواستفاده نکردم و به پیشکسوتان عرصه جبهه و جنگ احترام می گذارم و هر کاری از دستم بربیاید برای خانواده های رزمندگان و ایثارگران و شهدا انجام خواهم داد.

پیشاهنگ باتاکید بر اینکه اعتقاد به مدیریت علمی و سیستمی دارم ،گفت: هیچ کسی بر دیگری برتری ندارد و اصلاح طلب و اصولگرا همه فرزندان آب و خاک هستند و با تمامی گروه های سیاسی در چارچوب نظام تعامل خواهم کرد.

وی گفت: به همه ی گروه های سیاسی نیاز داریم و تفکر سیاسی بنده هم می دانید و نیاز نیست بگویم و ما اولین اصلاح طلب تاریخ را امام حسین (ع) می دانیم که اعلام کردند برای اصلاح دین جدم و احیای امر به معروف و نهی از منکر قیام کردم و فکر نمیکنم هیچکسی با این موضوع مخالفتی داشته باشد.

وی در ادامه گفت: سیاست های دولت را سرلوحه کار قرار می دهم و در چارچوب مصوبات دولت حرکت خواهم کرد و طرفدار وحدت بین آحاد مردم هستم و آن چیزی که امروز گمشده جامعه است.

وی در پایان بر تعامل با اصحاب‌رسانه تاکید و گفت: اعتقاد راسخ به تعامل با اصحاب رسانه دارم و نقد دلسوزانه را در پیشرفت مجموعه موثر می دانم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز