خبرگزاری کار ایران

با حضور اعضای این ستاد در محل خانه کارگر قائمشهربرگزار شد؛

نشست ستاد هفته کارگر سال ۹۳ در مازندران / هفته تکریم کارگران در سال آینده متفاوت خواهد بود

asdasd
کد خبر : ۱۵۱۴۶۲

باتوجه به حساسیت‌هایی که در دولت گذشته برجامعه کارگری حاکم بود برگزاری هفته کارگر از مهم‌ترین سیاست‌های تشکیلات کارگری کشور است.

ایلنا: سومین جلسه ستاد هفته کارگر سال ۹۳ در مازندران با حضور اعضای این ستاد در محل خانه کارگر قائمشهربرگزار شد.

به گزارش " ایلنا " از قائمشهر، " نصراله دریابیگی "، رئیس ستاد هفته کارگر مازندران گفت: باتوجه به حساسیت‌هایی که در دولت گذشته برجامعه کارگری حاکم بود، برگزاری هفته کارگر از مهم‌ترین سیاست‌های تشکیلات کارگری کشور است.

وی با اشاره به عناوین هفته کارگر در سال ۹۳ اظهار کرد: در سال ۹۳ ایام هفته کارگر با عناوینی چون کارگران و تجدید میثاق با امام(ره) و ولایت، کارگران و معنویت، کارگران و امنیت شغلی، کارگران زن، کارگران و تشکل‌ها، کارگران و پیشکسوتان و روزجهانی کارگر نامگذاری شده‌ است.

" در یابیگی " با بیان اینکه برگزاری این نشست به منظور بررسی و رفع مشکلات و معضلات جامعه کارگری استان و هماهنگی در جهت تشکیل ستاد بزرگداشت هفته کارگر است، گفت: امیدواریم با همکاری مسئولین کارخانجات، مجموعه‌های صنعتی و ادارات، نهاد‌ها و فرمانداری‌های استان برنامه هایی متنوع جهت تکریم شان و منزلت کارگران شریف و زحمتکش استان به اجرا در آوریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز