خبرگزاری کار ایران

فرماندار پلدشت:

آینده یک کشور به میزان مبادله اطلاعات بین نسل‌ها و از طریق مطالعه امکان‌پذیر است

asdasd
کد خبر : ۵۵۸۳۲۴

فرماندار پلدشت گفت: وظیفه همه افراد فرهیخته و همه نهادهای فرهنگی کشور این است که در گسترش و تقویت هرچه بیشتر مسئله کتاب و کتابخوانی اهتمام بورزند.

به گزارش ایلنا از پلدشت، اکبر عبدالله‌نژاد در جلسه‌ای که به‌مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی در محل فرمانداری برگزار شد ضمن عرض تسلیت به‌مناسبت جان باختن جمعی از هموطنان عزیزمان در استان کرمانشاه براثر زلزله شب گذشته گفت: علی‌رغم پیشرفت ابزار و روش‌های آموزشی و علمی در انتقال مطلب علمی، جایگاه و ارزش کتاب به‌عنوان مهمترین منبع علمی و ارتباطی در عصر حاضر حفظ شده است.

فرماندار پلدشت در ادامه با اذعان به این موضوع که آینده یک کشور به میزان مبادله اطلاعات بین نسل‌ها و از طریق مطالعه امکان‌پذیر است، اظهار داشت: وظیفه همه افراد فرهیخته و همه نهادهای فرهنگی کشور این است که در گسترش و تقویت هرچه بیشتر مسئله کتاب و کتابخوانی اهتمام بورزند.

عبدالله‌نژاد در پایان افزایش آگاهی،تقویت حافظه،بهبود مهارت نوشتن و آرامش خاطر را از فواید مطالعه کتاب عنوان کرد و از تمامی دستگاه های فرهنگی شهرستان خواست فرهنگ مطالعه و کتاب خوانی را در جامعه بویژه جوانان و دانش آموزان با اجرای برنامه های فرهنگی بسط و گسترش دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز