خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان خبر داد:

ارسال بیش از 9 هزار اقلام اسکان و تغذیه اضطراری هلال احمر کردستان به کرمانشاه

asdasd
کد خبر : ۵۵۸۱۵۵

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان کردستان گفت: بیش از 9 هزار اقلام مورد نیاز اسکان و تغذیه اضطراری جهت امدادرسانی به زلزله زدگان استان کرمانشاه ارسال شد.

به گزارش ایلنا، حسن خدابنده لو با اعلام این خبر گفت: از آنجایی که استان کردستان استان معین کرمانشاه است، شب‌گذشته بعد از فراخوان سازمان امداد و نجات 60 نفر از نجاتگران جمعیت هلال احمر استان کردستان در قالب تیم‌های آنست با دو قلاده سگ جستجو و نجات، تیم درمان اضطراری متشکل از پزشک، ماما، پرستار، تیم های اسکان و تغذیه اضطراری و واکنش سریع به محل های آسیب دیده اعزام شدند.

وی افزود: ناوگان امدادی جمعیت هلال احمر استان کردستان هم با 20 دستگاه از خودروهای ترابری سنگین و سبک و آمبولانس های امدادی شب گذشته و امروز صبح به محل های متأثر از زلزله اعزام شدند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان کردستان خاطرنشان ساخت: عمده اقلامی که توسط جمعیت هلال احمر استان کردستان ارسال شده شامل چادر، پتو، موکت، موتورهای برق اضطراری، وسایل گرمایشی، بیمارستان صحرایی، دارو و تجهیزات پزشکی و زنده یاب‌های رسکیو رادار بوده و بسته‌های تغذیه اضطراری هم شامل کنسرویجات جهت توزیع در اردوگاه های اسکان اضطراری ارسال شده است.

خدابنده‌لو اضافه کرد: علاوه بر نیروهای اعزام شده سایر نیروهای عملیاتی جمعیت هلال احمر استان کردستان در تمامی پایگاه‌های امداد و نجات و شعب و ستاد استان از شب گذشته به صورت آماده‌باش حضور دارند و در صورت نیاز به مراکز زلزله زده اعزام خواهند شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز