خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان عنوان کرد:

امدادرسانی هلال احمر کردستان به 290 حادثه در شش ماه نخست امسال

asdasd
کد خبر : ۵۴۰۵۷۵

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان کردستان گفت: از ابتدای سال جاری نجاتگران جمعیت هلال احمر کار امدادرسانی به 290 حادثه را انجام دادند که به نسبت مشابه سال 95 با افزایش 21 درصدی همراه بوده است.

به گزارش ایلنا، حسن خدابنده لو با بیان این مطلب افزود: از مجموع حوادث به وقوع پیوسته در این مدت تعداد 215 حادثه جاده ای است که 25.86 درصد از کل حوادث را به خود اختصاص داده و به نسبت سال 95 با افزایش 4.6 درصدی همراه است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان کردستان با اشاره به کاهش زمان رسیدن نیرو های عملیاتی هلال احمر در محل حادثه افزود: جمعیت هلال‌احمر کردستان با 29 پایگاه ثابت، سیار، موقت و امداد هوایی با 334 تیم امدادی با 1036 نفر نیرو عملیاتی به حوادث به وقوع پیوسته خدمات امداد و نجات و 59 مورد رهاسازی مصدومان را ارائه کرده اند.

خدابنده لو اضافه کرد: تعداد 162 نفر مصدوم حوادث توسط عوامل امدادی هلال احمر به مراکز درمانی منتقل که تعداد مصدومان به نسبت سال 95 با افزایش 25.86 درصدی و به همان نسبت آمار انتقالی ها با افزایش شانزده درصدی همراه بوده است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان کردستان در پایان عنوان کرد: از علل کاهش زمان رسیدن نیرو های امدادی هلال احمر در صحنه های حوادث جاده می توان به افزایش پایگاه‌های امداد و نجات بین شهری در مسیرهای پر حادثه استان اشاره کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز