خبرگزاری کار ایران

معاون فرماندار محمودآباد :

کلوپ های ساحلی بدون مجوز پلمپ می شوند

asdasd
کد خبر : ۵۲۱۷۴۷

معاون فرماندار محمودآباد از پلمپ کلوپ های بدون مجوز در سطح این شهرستان خبرداد.

به گزارش ایلنا از محمودآباد، احمد محمدی در جلسه کمیته پیشگیری از غریق  که صبح پنج شنبه در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: عدم ارائه خدمات مطلوب ازسوی این واحدها به مسافرین و عدم رعایت قوانین صنفی علت اصلی پلمپ کلوپ های ساحلی بدون مجوز است.

وی ادامه داد: کلوپ هایی که با رعایت قانون وبا ارائه خدمات مطلوب رضایت دستگاه نظارتی را جلب کنند از تسهیلات بانکی برخوردار خواهند شد.

محمدی افزود: طرح های دریا همیشه برای دولت هزینه بر بوده اما در آینده قطعا از بخش خصوصی در ساماندهی طرح های دریا و سواحل بیش از پیش استفاده خواهد شد.

محمدی گفت: دریا موهبت بی بدیلی ست که هم می تواند آرامش را برای مسافرین فراهم آورد هم می تواند با اشتغالزایی میزان بیکاری را در شهرستان ساحلی محمودآباد کاهش دهد.

معاون فرماندار محمودآباد گفت: عدم آشنایی مسافرین با فن شنا ،عدم توجه به اخطار ناجیان غریق  و شنا در مناطق ممنوعه موجب اتفاقات ناگوار می شود.

محمدی ضمن قدردانی از زحمات ناجیان غریق ،یادآور شد: با ناجیان غریقی که  نسبت به جان افراد احساس مسئولیت نکنند  برخورد خواهد شد.

معاون فرماندار محمودآباد در پایان اظهار کرد: خوشبختانه محمودآباد تاکنون در کاهش غریق عملکرد بهتری نسبت به سایر شهرستان های ساحلی استان مازندران از خود به جای گذاشته است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز