خبرگزاری کار ایران

همزمان با آغاز هفته دولت:

طرح آبرسانی به شهر گلوگاه افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۴۰۳۸۹۰

همزمان با آغاز هفته دولت و با حضور مدیرعامل آبفاشهری مازندران، فرماندار و مسولان شهرستانی و خانواده معظم شهدا ، طرح آبرسانی به شهر گلوگاه افتتاح شد.

به گزارش ایلنا به نقل از شرکت آبفاشهری مازندران، مدیر عامل شرکت در این مراسم ضمن گرامیداشت هفته دولت گفت: کارکنان این شرکت می کوشند با تلاش ، مسئولیت پذیری و تعامل بین مردم و مسئولان در مسیر توسعه و  تعالی کشور گام بردارند .

ذبیح الله ذاکری، با بیان اینکه این شرکت در راستای تامین آب مشترکین ، 5 طرح آبرسانی را در شهرهای کلاردشت، کلارآباد، سیمرغ، شیرگاه وگلوگاه طی هفته دولت در استان مازندران به  بهره برداری می رساند، افزود: در مجموع 19 هزار و 420 خانوار از مزایای این طرحها برخوردار می شوند.

وی، اعتبار صرف شده برای این طرحها را 61 میلیارد و 250 میلیون ریال عنوان کرد.

مدیرامور آب  وفاضلاب شهری گلوگاه نیز در سخنانی با اشاره به بهسازی و مهندسی مجدد یک حلقه چاه با اعتبار یک میلیارد و 200 میلیون ریال در این شهر، گفت: این طرح به منظور افزایش توان تامین آب به میزان 13 لیتر در ثانیه و در راستای مقابله با کمبود آب به ویژهدر فصل تابستان و پیک مصرف در اولین روز از هفته دولت افتتاح شد.

گودرزی، با بیان اینکه این طرح از سال گذشته در دستور کار قرار گرفت، اظهار داشت: یکهزار خانوار از مزایای آن بهره مند شدند.

وی،  احداث اتاقک ، محوطه سازی ، حصار کشی، خرید و نصب تابلو برق ، پمپ و منصوبات را از دیگر اقدامات انجام شده عنوان کرد.

فرماندار شهرستانگلوگاه نیز در این مراسم، ضمن گرامیداشت یاد وخاطره شهیدان باهنر و رجایی و تبریک فرا رسیدن هفته دولتبا بیان اینکه مردم منطقه در ایام تابستان و پیک مصرف با افت فشار آب مواجه بودند، گفت: با مهندسی و بهسازی مجدد این چاه، افت فشار آب مشترکین از بین رفت.

محمدرضاتباکی از تلاش مجموعه آبفاشهری استان در امر آبرسانی به مردم قدردانی کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز