خبرگزاری کار ایران

بامداد امروز رخ داد؛

آتش‌سوزی گسترده در انبار چوب شهرستان نهاوند/ خسارت سنگین حادثه

asdasd
کد خبر : ۵۱۳۴۷۱

بامداد امروز آتش‌سوزی گسترده ای در انبار چوب شهرستان نهاوند رخ داد که خسارت های سنگینی به دنبال داشت.

به گزارش خبرنگار ایلنا، با گزارش تلفنی همشهریان در ساعت 55 دقیقه بامداد روز 29 تیرماه حریق گسترده‌ای جنب میدان تعاون پشت ترمینال مسافربری نهاوند در انبارچوب و الوار به مرکز آتش نشانی شهرستان نهاوند اطلاع‌رسانی شد.

بدنبال اعلام حادثه آتش سوزی بلافاصله نیروهای عملیاتی و اداری در محل مستقر و بدون فوت وقت اقدامات لازم را آغاز کردند.

با توجه به موقعیت مکانی این انبار چوب که حدود 1500 متر مربع مساحت دارد، عملیات اطفای حریق با حساسیت خاصی پیگیری شد بویژه اینکه انبار روبروی نیروگاه برق قرار داشت و احتمال سرایت آتش به نیروگاه وجود داشت.

به همین دلیل و باتوجه به حساسیت عملیات مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی در همان ابتدای عملیات در محل حاضر و اقدام به مدیریت و فرماندهی عملیات کرد.

نیروهای آتش‌نشانی در ابتدا از دو جبهه شمالی و جنوبی برای مهار آتش اقدام به نفوذ و کنترل آتش کردند. به علت نوع و اهمیت حریق تمامی نیروهای آتش‌نشان و امدادگران سازمان به تعداد 50 نفر و با 10 دستگاه خودروی عملیاتی سبک و سنگین در این حادثه خدمت رسانی کردند.

به گفته حاضرین در محل که از ساعات اولیه در محل حاضر بودند، علت حادثه را بی احتیاطی و اقدام به جوشکاری داخل انبار عنوان کردند اما نظر نهایی و قطعی برعهده کارشناسان سازمان آتش‌نشانی خواهد بود.

در این حادثه میزان خسارت واره سنگین گزارش شده به طوری که تقریبا تمامی مواد چوبی داخل انبار از بین رفت و بنای ساختمان به طور کامل تخریب شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز