خبرگزاری کار ایران

معاون عملیات سازمان آتش نشانی تهران خبر داد:

آماده باش ۶۰۰ آتش‌نشان در روز طبیعت

asdasd
کد خبر : ۲۶۲۹۳۹

آتش‌نشانان تهرانی در روز طبیعت با استقرار در ۲۲۵ نقطه مختلف کلانشهر تهران شامل بوستان‌ها، مراکز فرهنگی و تفریحی و تقاطع‌های اصلی در قالب تیم‌های عملیاتی مستقر، و آماده ارائه خدمات ایمنی به شهروندان هستند.

به گزارش ایلنا، مهدی داوری معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با اعلام این مطلب گفت: سازمان آتش نشانی به منظور ارائه خدمات ایمنی مطلوب و به موقع به شهروندان در روز سیزدهم فروردین علاوه بر ۱۱۵ایستگاه آتش نشانی در نقاط مختلف شهر در بیش از ۲۲۵ نقطه اصلی و مهم و نیز پایگاه‌های موقت و سیار مستقر خواهد بود.

وی افزود: آتش نشانان تهرانی در روز طبیعت با در اختیار داشتن تجهیزات ایمنی و خودروهای سنگین و سبک و موتورسیکلت آتش نشانی و نجات همچون گذشته آماده خدمت رسانی به شهروندان تهرانی و مسافرین نوروزی هستند.

داوری خاطرنشان کرد: در روز طبیعت سازمان آتش نشانی تهران با استقرار ۶۰۰ آتش نشان در قالب موتور سوار و نیروی عملیاتی موقت و سیار در می‌ادین، مراکز مهم شهر، خیابان‌ها و تقاطع‌های اصلی، پارک‌ها، بزرگراه‌ها و دیگر مناطق شهری از جمله مراکز فرهنگی و تفریحی، محدوده کلانشهر تهران را در پوشش ایمنی خود دارد.

معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران تصریح کرد: در این روز که مصادف با افتتاح پارک جنگلی قوچک نیز همراه است ۵۰ آتش نشان عملیاتی سازمان و ۵۰ آتش نشان داوطلب نیز در این محل مستقر هستند و مدیران عملیاتی سازمان آتش نشانی با گشت زنی در نقاط مختلف شهر مشغول گشت زنی و بررسی موارد ایمنی هستند.

وی همچنین با تاکید بر رعایت موارد ایمنی از شهروندان خواست در صورت بروز هر گونه حادثه و آتش سوزی با حفظ خونسردی با سامانه ۱۲۵ تماس گرفته و یا به نزدیک‌ترین پایگاه آتش نشانی مستقر مراجعه نمایند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز