خبرگزاری کار ایران

استاندار کردستان مطرح کرد:

ضرورت حمایت دستگاه‌ها از واحدهای تولیدی و رفع مشکلات آنها/ ساماندهی معابر کولبری در سطح استان

asdasd
کد خبر : ۴۷۹۹۴۸

استاندار کردستان با اشاره به افزایش کیفیت کالاهای داخلی گفت: باید به تدریج جایگزینی برای کالاهای خارجی یافت و برای دستیابی به این مهم، حمایت دستگاه ها از واحدهای تولیدی و رفع مشکلات آنها، ضروری است.

به گزارش ایلنا،  عبدالمحمد زاهدی با بیان این مطلب اظهار داشت: مقام معظم رهبری در پیام تبریک سال نو بر لزوم مبارزه با قاچاق کالا و برخورد با باندهای بزرگ تاکید کردند.

وی افزود: در حقیقت منظور از فرمایشات مقام معظم رهبری، همان لزوم مبارزه با قاچاق در حجم کلان است؛ نه کسانی که کالایی را برای مصرف یا معاملات جزیی از مرز عبور می دهند.

استاندار کردستان خاطرنشان کرد: نامگذاری امسال به نام "اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال" از سوی رهبر معظم انقلاب همه مقوله‌های صادرات، واردات و قاچاق کالا در سطح کشور نیز به این نامگذاری ارتباط پیدا می کند و در این راستا باید همه توصیه های رهبری مد نظر قرار گیرد.

زاهدی‌تصریح کرد: ضروریست در بحث تولید و اشتغال باید برنامه‌های جدی و اساسی در اولویت برنامه‌ها قرار گیرد و همه برای تقویت این بخش تلاش خود را مضاعف کنیم.

زاهدی خواستار جلوگیری از خروج ارز از کشور به صورت قاچاق شد و گفت: امروز و در شرایطی که کشور به ارز نیاز دارد باید مانع از قاچاق ارز شد.

استاندار کردستان کارفرهنگی را در مقابله با قاچاق مهم ارزیابی‌کرد و افزود: در سال گذشته نیز کارگروه فرهنگی یکی از کارگروه های موفق در این زمینه بود و این مهم باید ادامه یابد.

زاهدی در ادامه به لزوم افزایش کیفیت کالاهای داخلی اشاره کرد و گفت: باید به تدریج جایگزینی برای کالاهای خارجی یافت و برای دستیابی به این مهم، حمایت دستگاه ها از واحدهای تولیدی و رفع مشکلات آنها، ضروری است.

وی اذعان داشت: دستگاه های فرهنگی نیز باید مردم را توجیه کنند که تمامی کالاهای خارجی با کیفیت نیستند.

استاندار کردستان در پایان گفت: معابر کولبری در سطح استان باید ساماندهی شود  و ما امیدواریم این طرح در دولت به تصویب رسد و شاهد شغلی آبرومندانه برای مردم مناطق مرزی استان باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز