خبرگزاری کار ایران

در همایش فرآورده‌های شیری فراسودمند مطرح شد؛

شرکت پگاه تنها شرکت دارای ۴۴ نشان سلامت در کشور/ تأمین ۷۰ درصد شیر مدارس

asdasd
کد خبر : ۴۵۲۳۸۳

مدیرعامل هلدینگ صنایع غذایی، دارویی و کشاورزی صندوق بازنشستگی ایران گفت: تا ۷۰ درصد شیر مدارس کشور توسط شرکت پگاه تأمین می‌شود.

به گزارش ایلنا از رشت، همایش تخصصی نقش فرآورده های شیری فراسودمند در ارتقای سطح سلامت جامعه توسط شرکت شیر پاستوریزه پگاه گیلان و با همکاری دانشگاه آزاد واحد رشت، اداره کل استاندارد استان گیلان، دانشگاه علوم پزشکی گیلان و انجمن مدیران کیفیت و کارشناسان استاندارد برگزار شد.

ابتدای این همایش  ناصر اسلامی مدیرعامل شرکت پگاه گیلان و دبیر همایش ضمن خیرمقدم به مهمانان هدف از برگزاری این همایش را اهمیت و نقش ارزنده مصرف فرآورده های شیری در سلامت و تاثیر به سزای فراسودمندسازی آن در بهبود خواص تغذیه ای این محصولات عنوان کرد.

وی به تولید محصولات فراسودمند از سال های گذشته در دستور کار صنایع شیر اشاره کرد و گفت:  مسئولان و بهداشت یاران و پزشکان محترم به مصرف کنندگان محصولات فراسودمند را پیشنهاد کنند.

در ادامه این همایش علی رومی، مدیرعامل هلدینگ صنایع غذایی، دارویی و کشاورزی صندوق بازنشستگی ایران با اشاره به اهمیت محصولات فراسودمند گفت: ۶۵ تا ۷۰ درصد شیر مدارس کشور توسط شرکت پگاه تأمین می‌شود.

رومی به دارا بودن ۴۴ نشان سلامت در کشور توسط شرکت‌های پگاه به عنوان تنها شرکت تولیدی اشاره کرد و اعلام کرد: دستگاه‌های نظارتی قطعاً این نشان‌ها را بدون بها نمی‌دهند.

مدیر هلدینگ صنایع غذایی صندوق بازنشستگی ایران افزود: مفتخر هستیم که مجموعه پگاه هرگز به‌دلیل منافع شخصی دست به تخلف نزده و از کیفیت محصولات هرگز کم نگذاشته است.

وی همچنین به پایین بودن سرانه مصرف اشاره کرد و بیان داشت: پایین بودن این سرانه در حالی است که در کشورهای توسعه یافته این رقم بالای ۳۰۰ کیلوگرم است.

در ادامه این مراسم نیز  اشکانی‌پور مدیرکل استاندارد استان گیلان نیز گفت: سنجش سلامت محصولات از مهمترین وظایف استاندارد است.

مدیرکل استاندارد گیلان از همکاری اداره کل استاندارد با واحدهای تولیدی در زمینه تدوین استانداردهای ملی و ارتقای محصولات خبر داد.

شرکت پگاه تنها شرکت دارای ۴۴ نشان سلامت در کشور/ تأمین ۷۰ درصد شیر مدارسشرکت پگاه تنها شرکت دارای ۴۴ نشان سلامت در کشور/ تأمین ۷۰ درصد شیر مدارسشرکت پگاه تنها شرکت دارای ۴۴ نشان سلامت در کشور/ تأمین ۷۰ درصد شیر مدارسشرکت پگاه تنها شرکت دارای ۴۴ نشان سلامت در کشور/ تأمین ۷۰ درصد شیر مدارسشرکت پگاه تنها شرکت دارای ۴۴ نشان سلامت در کشور/ تأمین ۷۰ درصد شیر مدارس

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز