خبرگزاری کار ایران

کمیته انتخابات اصلاح‌طلبان و حامیان دولت:

اعتراضات خود را از طرق قانونی پیگیری خواهیم کرد

asdasd
کد خبر : ۳۵۱۹۹۲

کمیته انتخابات اصلاح‌طلبان و حامیان دولت با انتشار بیانیه‌ای تاکید کرد اعتراضات خود را از طریق قانونی و بر پایه شواهد و قرائن موجود به مراجع مسئول منعکس خواهیم کرد.

به گزارش ایلنا، متن بیانیه کمیته انتخابات اصلاح طلبان و حامیان دولت در مشهد به شرح زیر است:

مردم شریف مشهد؛
با عرض ادب و سلام پیروزی ایرانیان را در سطح ملی، به یکایک شما تبریک عرض می‌کنیم، حقیقت این است که در این شرایط و با وجوه شبهات ناشی از تعلل معنادار مسئولان اجرایی خراسان رضوی در اعلام ترکیب و تجمیع آراء رای دهندگان مشهد، داوری و اعلام نظر صریح و دقیق در باب آن چه در مشهد گذشته به غایت دشوار می‌نماید. در عین حال این " تلخی"  که بر ما می‌رود سال‌هاست که در این خطه با ماست .

البته نباید "شیرینی " فتح قریب به پنجاه درصد کرسی‌های پارلمان را توسط لیست‌های امید و بیشتر آن، در کف مستقلین در گستره کشور از ذائقه این مردم شریف و متعهد به مصالح ملی بزداید، در عین حال، دغدغه اصلی ستاد اصلاح طلبان و حامیان دولت در مشهد،  حفظ روحیه نشاط، امید و اطمینان نسبت به آینده و باور به تضمین "تدبیر" و حفظ و استمرار "امید" در این منطقه و کشور است.

ما برای زدودن جو یاس، به ویژه در میان جوانان و کانون‌های امید برای آینده کشور تلاش بسیار کردیم و اینک نیز به رای دهندگان به لیست امید، قول موکد می‌دهیم که از طرق قانونی، سئوالات و اعتراضات خود را بر پایه شواهد و قرائن موجود به مراجع مسئول منعکس کنیم.

 به مردم شریف مشهد اطمینان می‌دهیم همان گونه که نامزد شایسته خود را به ریاست جمهوری رساندند، آثار وضعی این حضور پرشکوه در انتخابات مجلس را نیز در سطح ملی بعینه خواهند دید .

 آن چه مهم است، امنیت و آرامش میهن عزیزمان ایران و امید به حرکت تدریجی در مسیر توسعه این کانون شرف و آزادگی است.

به شکست اگر دل من، به فدای چشم مستت

سر خم می سلامت، شکند اگر سبوئی

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز