خبرگزاری کار ایران

محمد رضا عارف در جمع اصلاح طلبان کاشان:

اخلاق مداری، عقلانیت و خردجمعی، محور اصلی تفکر اصلاح طلبان است

asdasd
کد خبر : ۲۵۴۶۷۲

وظیفه اصلی اصلاح طلبان، حرکت در چارچوب نظام جمهوری اسلامی ایران با رعایت قانون همراه با اخلاق مداری، عقلانیت و خرد جمعی در رسیدن به پیشرفت کشور و پاسخ گویی به مطالبات مردم بوده است.

محمد رضا عارف در جمع اصلاح طلبان کاشان گفت: وظیفه اصلی اصلاح طلبان حرکت درچارچوب نظام جمهوری اسلامی ایران با رعایت قانون همراه با اخلاق مداری، عقلانیت و خرد جمعی در رسیدن به پیشرفت کشور و پاسخ گویی به مطالبات مردم بوده است.

به گزارش خبرنگارایلنا در کاشان، «محمد رضا عارف»، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و شورای انقلاب فرهنگی کشورمان، عصر روز گذشته درجلسه‌ای که با حضور اصلاح طلبان شهرستان‌های کاشان، آران و بیدگل و بادرود در مسجد میرنشانه کاشان برگزارشده بود، به نقش و تاثیر گذاری تفکرات اصلاح طلبان درپیروزی انقلاب اسلامی و حضور درصحنه‌های سیاسی بعد از انقلاب اشاره کرد و گفت: حضور تفکر اصلاح طلبان درجامعه را به عنوان یک مسئولیت وحق وادی دین به آرمانهای شهداء و مردم مومن و متدینی که همه چیز خودشان را درراه انقلاب تقدیم کردند، می‌دانیم.

وی مسیر اصلاح طلبی را برمبنای مسیر انقلاب اسلامی ایران برای رشد و تعالی وپاسخگویی به نیازهای جامعه دانست و گفت: نگاه اصلاحات، حرکت در چارچوب نظام، رعابت قوانین، صعه صدر و در خدمت مقام معظم رهبری برای رسیدن به هدف مشترک است.

عارف وظیفه اصلی اصلاح طلبان را حرکت در چارچوب نظام اسلامی ایران با رعایت قانون همراه با اخلاق مداری، عقلانیت و خرد جمعی در رسیدن به رشد و پیشرفت کشور و پاسخ گویی به مطالبات مردم دانست و گفت: هر قدمی را که برای انقلاب برداریم در راستای ارزش‌ها وتوشه‌ای برای آخرت و ادای دین نسبت به شهدای گرانقدرومردم مومن کشورمان است.

معاون رئیس جمهور دولت اصلاحات، تحقق آرمان‌های انقلاب، رشد و پیشرفت کشور و پاسخ‌گویی به مطالبات مردم را به عنوان مهم‌ترین دغدغه و راهبرد اصلاح طلبان دانست و گفت: همیشه منافع ملی را برمنافع جناحی و گروهی خود ترجیح داده‌ایم و عملکردما در تمام صحنه‌ها نشان داده که توجه به رفاه ملی بوده است.

عضوشورای انقلاب فرهنگی کشورمان تصریح کرد: منافع ملی را حتی اگربه قیمت عدم موفقیت منجر شود به منافع شخصی و گروهی خود ترجیح داده‌ایم.

وی دستاوردهای انتخابات سال ۹۲ را پیروزی دولت تدبیر و امید دانست و گفت: با توجه به اینکه انتخابات سال آینده به عنوان مهم‌ترین مسئله روزمی باشد باید تلاش کنیم براساس رویکرد اصلاحات در انتخابات سال ۹۴ مشارکت حداکثری اتفاق بیافتد.

عارف با تاکید براینکه درانتخابات سال ۹۴ باید یکپارچگی و وحدت کلمه‌ای که موجب پیروزی انقلاب اسلامی ایران شد حفظ شود اظهارداشت: هدف گذاری خوب، جوان گرایی، تخصص گرایی و حضور پررنگ‌تر تشکل‌ها واحزاب باید درانتخابات سال آینده مد نظر قرار گیرد.

عضو مجمع تشخیص مصاحت نظام پرهیز از هرگونه سهم خواهی، تک روی و گروه گرایی را که آفت کشور بوده است را مورد توحه قرارداد و اظهارداشت: در انتخابات سال آینده به جای اینکه سهم جریان خودمان را بیشتر کنیم باید نگاه‌مان به پیروزی تفکر اصلاحات که حضورحداکثری است، باشد.

وی فراهم کردن شرایط افراد متعهد، متخصص و دلسوز و ایجاد فضای حداکثری را از برنامه‌های اصلاح طلبان درانتخابات آینده عنوان کرد و یاد آوری کرد: باید طوری برنامه ریزی کنیم که مجلس آینده مقتدر باشد و تک تک نمایندگانش به جای دغدغه محلی اولویت آن‌ها مسائل کلان نظام باشد.

وی از انتخابات سال ۹۲ به عنوان یک حماسه عظیم و ارزشمند درنظام جمهوری اسلامی ایران یاد کرد و گفت: اگر تلاش کنیم این سرمایه ارزشمندبا یکپارچگی و همبستگی ملی در انتخابات سال ۹۴ ارتقا پیدا کند موجب حضور بیشتر ما درمناسبات بین المللی خواهد شد.

دکتر عارف در پایان، ضمن تشکر و قدردانی از حضور بسیار تاثیرگذار مردم منطقه کاشان درتمام صحنه‌های قبل و بعداز انقلاب گفت: امیدوارم مردم کاشان همانند قبل رفتار و کردار آن‌ها برای دیگر شهرهای کشور الگو باشد و انتخابات سال ۹۴ را در راستای انتخابات ۹۲ به عنوان یک کار ارزشی برنامه ریزی کنیم.

محمد رضا عارف، معاون رئیس جمهور دولت اصلاحات، که به دعوت جبهه اصلاحات شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل به این منطقه سفر کرده بود عصر روز گذشته پس ازحضور درگلزار شهدای دارالسلام کاشان و ادای احترام و تجدید میثاق با آرمان والای شهداء با شخصیت‌های مختلف سیاسی و مذهبی شهرستان کاشان دیدار و گفتگو کرد و شب گذشته با حضور در دانشگاه کاشان به سوالات متعدد دانشجویان در زمینه‌های مختلف پاسخ داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز