خبرگزاری کار ایران

گزارش تصویری پاکبانان محرم اردبیل

asdasd
کد خبر : ۳۲۶۹۷۶

دکتر مجید خدابخش استاندار اردبیل با حضور در غرفه پاکبانان ضمن عضویت افتخاری در این گروه برای دقایقی با آنان به گفت و گو پرداخت.

به گزارش ایلنا، در چهلمین روز از شکل گیری گروه پاکبانان محرم در اردبیل با همراهی فعالان محیط زیست و شهرداری اردبیل این گروه بار دیگر به مناسبت اربعین حسینی به سطح شهر آمدند.

 ایستگاه صلواتی پاکبانان محرم، غرفه عضو گیری مردمی و همچنین پاکسازی شهر از جمله برنامه های اجرا شده توسط این گروه در اربعین حسینی بود. در شرایطی که 40 نفر از پاکبانان مسئولیت پاکسازی معابر شهری در مسیر حرکت دسته های عزاداری را بر عهده داشتند، ایستگاه صلواتی پاکبانان هم در شهر دایر بود و علاوه بر این مردم با حضور در غرفه مخصوص عضوگیری مردمی با پر کردن فرم به عضویت این گروه در می آمدند.

دکتر عبدالرحیم جلائی چهره سرشناس و مردمی شهر اردبیل و بیوک جامعی پژوهشگر برجسته از جمله افرادی بودند که با حضور در غرفه پاکبانان فرم عضویت پر کردند.

جواد زنجانی فرماندار اردبیل، شفیع شفیعی مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری، مهدی نوروزی مدیر استانی حوزه علمیه اردبیل، سید ناصر اسحاقی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، کریم حاجی زاده مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، شهامت هدایت مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری، امید قیامی مدیر کل نوسازی مدارس و فرهاد عبدالعلی پور فرماندار نمین مسئولینی بودند که با حضور در غرفه پاکبانان محرم اقدام به پر کردن فرم عضویت افتخاری کردند.

انتهای پیام/
سید فرید موسوی
زهرا شهماری
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز