خبرگزاری کار ایران

اجرای طرح بصیرت حسینی در فرهنگسراهای شیراز

asdasd
کد خبر : ۲۲۲۰۳۵

با توجه به اینکه امسال تلاش شیطانی دشمنان برای القاء خشونت به اسلام شدت گرفته است ایجاب می کند که مهندسین فرهنگی با جدیت بیشتر به انتقال پیام واقعی عاشورای حسینی به ویژه در ایام محرم و صفر با برنامه ریزیهای کارشناسی شده مذهبی، فرهنگی و اجتماعی در ابعاد گوناگون اعم از آموزشی، هنری، ورزشی اقدام کنند.

مسئول آموزش فرهنگسراهای سازمان فرهنگی اجتماعی در جلسه هم اندیشی مدیران فرهنگسراها اظهار داشت: یکی از رسالت های سازمان فرهنگی اجتماعی پرورش شهروند حسینی است.

به گزارش خبرنگارایلنا از شیراز، سکینه حق نجات صبح امروز سه شنبه با بیان اینکه فرهنگسراها باید در برنامه های اجرایی مروج فرهنگ عاشورایی باشند افزود: آموزش امر به معروف در حوزه سبک زندگی اسلامی می بایست بیش از پیش مورد توجه قرارگیرد.

حق نجات گفت: با توجه به اینکه امسال تلاش شیطانی دشمنان برای القاء خشونت به اسلام شدت گرفته است ایجاب می کند که مهندسین فرهنگی با جدیت بیشتر به انتقال پیام واقعی عاشورای حسینی به ویژه در ایام محرم و صفر با برنامه ریزیهای کارشناسی شده مذهبی، فرهنگی و اجتماعی در ابعاد گوناگون اعم از آموزشی، هنری، ورزشی اقدام کنند.

وی همچنین از برگزاری نمایشگاه شمیم عطر حسینی با مشارکت فرهنگسراهای شهرداری شیراز از روز اربعین به مدت ده روز خبر داد وافزود: این نمایشگاه در بولوارشهیدآیت ا… دستغیب مقابل فرهنگسرای قرآن وعترت برگزار می شود.

اجرای مراسم تعزیه، برپایی کارگاه قصه گویی، ایستگاه نقاشی وخطاطی با موضوع عاشورا، ایستگاه صلواتی وغرفه عملکرد فرهنگسراها در حوزه ترویج سبک زندگی اسلامی با بهره گیری از قیام عاشورا از جمله برنامه های پیش بینی شده در نمایشگاه شمیم عطر حسینی است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز