خبرگزاری کار ایران

معاون فرماندار فومن

نیروی انتظامی برای جمع آوری متکدیان ورود کند

معاون فرماندار فومن با تاکید بر اینکه شهرداری باید جمع آوری متکدیان را در دستور کار قرار دهد، گفت: ورود نیروی انتظامی نیز به این مسئله ضرورت دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمد جواد عامر  متولی جمع آوری متکدیان را شهرداری دانست و با بیان اینکه امروزه تکدی گری چهره جدیدی به خود پیدا کرده است اظهار کرد: ورود نیروی انتظامی در جمع آوری این گونه افراد الزامی است و شهرداریها هم باید با متکدیان برخورد کند.

این مسئول حضور متکدیان را در شهر های توریستی و گردشگری هم چون فومن دارای اثر سوء بر صنعت گردشگری دانست و گفت: متکدیان با دست دراز کردن به سوی گردشگران دیدگاه آنها را نسبت به مردم تغییر می دهند و این بی احترامی به مردم است.

عامر با بیان اینکه امروزه کمیته امداد و بهزیستی خواستار معرفی و تحت پوشش قرار دادن این افراد و جمع آوری آنها شده‌اند، خاطرنشان کرد: از شهردار فومن می خواهیم بر اساس مصوبات متکدیان را جمع آوری کند و به نیروی انتظامی تحویل دهد.

معاون فرماندار فومن خواستار رعایت حقوق شهروندان در ادارات مختلف شد و گفت: ادارات برای ورود و خروج معلولین باید فضای مناسبی تدارک ببینند.

این مسئول با اشاره به اینکه خوشبختانه فومن شهر مذهبی است و حجاب و عفاف در آن رعایت می شود تصریح کرد: دغدغه اصلی حول محور مسافرانی است که به عنوان گردشگر وارد شهرستان می شوند.

وی از سپاه پاسداران، نیروی انتظامی و بسیج خواست مشکلات موجود در برخورد با بی حجابی را اعلام کنند تا تصمیمات لازم گرفته شود.

عامر با بیان اینکه امام حسین (ع) به خاطر عفت قیام کرد، ادامه داد: از محرم فقط سر بریدن و تشنگی نباید گفته شود.

وی از مسئولین ادارات خواست در بر طرف نمودن مشکلات فرهنگی شهر، عفاف و حجاب و متکدیان با فرمانداری همراهی بیشتری داشته باشند.

معاون فرماندار فومن خواستار تغییر ‌ر‌‌وش‌ها در برخورد با مسائل فرهنگی و اجتماعی شد و گفت: مشکل فرهنگی و اعتقادی فقط با پول حل نمی شود و باید ریشه ای به این مسئله نگاه شود.

کد خبر : ۳۲۱۸۵۷