خبرگزاری کار ایران

فرماندار کرمان:

بهزیستی مجری اصلی ساماندهی کودکان خیابانی

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۵۹۴

فرماندار کرمان در جلسه ستاد ساماندهی متکدیان و کودکان خیابانی شهرستان کرمان، بر شناسایی و ساماندهی افراد متکدی زیر ۱۸ سال تاکید کرد.

کرمان ایلنا: سعیدی در خصوص نحوه پذیرش کودکان جمع آوری شده گفت: کودکان غیرمعتاد باید بلافاصله بعد از جمع آوری توسط شهرداری، تحویل اورژانس اجتماعی بهزیستی شوند و بعد از تشکیل پرونده مراحل پذیرش، ساماندهی و نگهداری آن‌ها در خیریه‌ها و مراکز بهزیستی انجام پذیرد.

به گزارش ایلنا از کرمان وی با اشاره به وجود کودکان معتاد اذعان داشت: این کودکان بایستی پس از پذیرش توسط بهزیستی شهرستان، تحویل دانشگاه علوم پزشکی شوند تا ابتدا نسبت به درمان آن‌ها اقدام و سپس در مراکز مربوط به بهزیستی نگهداری شوند.

فرماندار کرمان افزود: اورژانس اجتماعی بهزیستی بصورت ۲۴ ساعته موظف به پذیرش افراد جمع آوری شده است.

وی در خصوص متکدیان بالای ۱۸ سال بیان کرد: این افراد پس از تحویل به بهزیستی شهرستان دارای پرونده و شناسنامه می‌شوند.

رئیس ستاد ساماندهی متکدیان شهرستان کرمان خاطرنشان کرد: در زمینه ساماندهی کودکان خیابانی و بچه‌های کار، نیازمند همکاری تنگاتنگ خیریه‌ها و مراکز نگهداری کودکان با بهزیستی هستیم تا بتوان شرایط مناسب تری برای زندگی و نگهداری آن‌ها ایجاد کرد.

سعیدی عنوان کرد: فرمانداری کرمان ‌‌نهایت تلاش خود را در زمینه پشتیبانی و انجام حمایت کامل از دستگاههای ذیربط بکار خواهد برد.

وی همکاری ادارات دست اندرکار در این زمینه را ضروری دانست و بیان داشت: نیروی انتظامی، شهرداری و دستگاه قضایی نیز باید ‌‌نهایت همکاری را با بهزیستی و مراکز خیریه داشته باشند.

فرماندار کرمان گفت: کمیته امداد امام خمینی(ره) هم باید در نگهداری و درمان کودکان خیابانی با دانشگاه علوم پزشکی و بهزیستی همکاری لازم را داشته باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز