خبرگزاری کار ایران

در اردیبهشت سال جاری؛

مرحله دوم اوراق مشارکت خط ۳ قطار شهری مشهد منتشر می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۷۱۴۶۱

معاون اقتصادی شهرداری مشهد، از انتشار مرحله دوم اوراق مشارکت خط ۳ قطار شهری مشهد در اردیبهشت سال جاری خبر داد.

به گزارش ایلنا از مشهد، محمدرضا مزجی با بیان اینکه در مرحله اول انتشار اوراق مشارکت که در روزهای پایانی سال گذشته انجام شد ۱۶ میلیارد تومان اوراق طی ۲ روز به فروش رسید.

وی گفت: علی رغم محدودیت زمانی فروش این اوراق مورد استقبال مردمی قرار گرفت و مشهد را از میان ۴ شهری که در پایان سال گذشته اقدام به انتشار اوراق مشارکت کردند در صدر جدول فروش اوراق کوتاه مدت قرار داد.

وی با اشاره به اختصاص ۲۵۰ میلیارد تومان کمک بلاعوض دولت به راه اندازی قطار شهری مشهد گفت: با فراهم شدن بستر مشارکت مردمی زمینه سرمایه گذاری ایمن و بدون هیچگونه شبهه مذهبی در سود اوراق برای شهروندان فراهم است و مردم می‌توانند از طریق شعب بانک شهر نسبت به خرید حداقل یک برگه سهام ۱۰۰ هزار تومانی بدون محدودیت و با نام و همچنین با قابلیت واگذاری به غیر اقدام کنند.

رئیس سازمان سرمایه گذاری و مشارکت‌های اقتصادی شهرداری مشهد با بیان اینکه تا پایان سال جاری حدود ۲۰۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت منتشر خواهد شد گفت: اختصاص تسهیلات بانکی برای شرکاء ازعمده‌ترین سیاستهای معاونت اقتصادی در سال جاری است و شهرداری مشهد پیشقراول اوراق مشارکت با سود ۵/۲۸درصد بوده است که با این رویکرد ثابت کردیم امانت دار خوبی هستیم.

مزجی در رابطه با کلیات بودجه سال جاری گفت: با توجه به تحقق ۱۰۰ درصدی بودجه سال ۹۴ با اکثریت آراء در شورای اسلامی شهر این رقم از ۳ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان در سال گذشته به ۶ هزار و ۲۰۰میلیارد تومان افزایش یافته است.

معاون اقتصادی شهردار مشهد در رابطه با عمده‌ترین پروژه‌های اجرایی شهرداری گفت: توجه وی‍ژه به پروژه‌های زیر ساختی در اولویت است و مجموعا در حو‍زه زیر ساختی ۱۲ هزارمیلیارد ریال برای احداث پرو‍ژه‌های زیر ساختی در مقیاس شهری در نظر گرفته شده است که عمده‌ترین آن‌ها در بافت فرسوده آبکوه با ۴۹ پرو‍ژه، محور حرعاملی با ۲۸ طرح، میدان شهداء با ۱۳ پرو‍ژه، منطقه ثامن با ۱۱ طرح و طرح انتقال پادگان مشهد با ۶ طرح است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز