خبرگزاری کار ایران

مدیرکل امور بانوان استانداری اصفهان:

اقتصاد مقاومتی، نیازمند آگاهی از ظرفیت‌های داخلی است

asdasd
کد خبر : ۲۷۰۳۵۰

دفتر امور بانوان و خانواده استانداری اصفهان گفت: این دفتر، بهبود سلامتی جسمی و روانی بانوان و همچنین مشارکت بیشتر در عرصه‌های مختلف اجتماعی را به عنوان دو هدف عمده در سال ۹۴ دنبال می‌کند.

به گزارش ایلنا از اصفهان،  سهیلا اثنی عشران که به همراه ۲۳ مشاور امور بانوان فرمانداری‌های استان از مجموعه کارخانه‌های گروه صنعتی انتخاب بازدید کرد، با بیان این مطلب اظهار داشت: مادران و همسران به‌عنوان عناصر با اهمیت خانواده نقش ویژه‌ای در سلامت خانواده دارند و به همین دلیل، سلامت جسمی و روانی آنها تأثیر مستقیم بر دیگر اعضای خانواده و به دنبال آن جامعه خواهد گذاشت.

اثنی عشران به توانمندی زیاد بانوان در عرصه کار و امور اجتماعی اشاره کرد و افزود: استفاده از بانوان خلاق و توانمند در زمینه‌های مختلف شغلی باعث پیشرفت خواهد شد که رسیدن به این نقطه مطلوب نیازمند حمایت همه‌جانبه دستگاه‌ها است، البته این امر نباید به کمرنگ شدن نقش زنان در خانواده‌ها بی‌انجامد.

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری اصفهان هدف بازدید از گروه صنعتی انتخاب را آشنایی بیشتر مشاوران فرمانداران شهرستان‌های استان درزمینه تولیدکنندگان داخلی عنوان کرد و گفت: نیل به سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، نیازمند آگاهی از ظرفیت‌های داخلی است. تقویت اقتصاد کشور نیز بدون حمایت از بخش خصوصی امکان‌پذیر نیست که در همین ارتباط، بازدید امروز از این مجموعه صنعتی انجام شد.

اثنی عشران تصریح کرد: خانواده‌ها و به ویژه بانوان باید بیش از گذشته به توانایی ایرانیان در امر تولید باکیفیت پی ببرند.

وی همچنین به دیدگاه بازدیدکنندگان پیرامون بزرگ‌ترین مجموعه سازنده لوازم‌خانگی در کشور اشاره کرد و یادآور شد: توجه به بهداشت روانی و رفاه کارکنان در کنار تولید کالای باکیفیت از خصوصیات بارز گروه صنعتی انتخاب بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز