خبرگزاری کار ایران

با حضور استاندار اصفهان صورت گرفت؛

افتتاح و کلنگ زنی بیش از ۴۰ پروژهٔ عمرانی، خدماتی و فرهنگی در نجف آباد

کد خبر : ۲۶۰۵۸۳

استاندار اصفهان به منظور بهره برداری، تکمیل و کلنگ زنی بیش از ۴۰ طرح عمرانی، خدماتی، فرهنگی و ترافیکی شهرداری نجف آباد به ارزش ۵۳۰ میلیارد ریال به این شهر سفر کرد.

به گزارش ایلنا، رسول زرگرپور در این آئین گفت: نماد استقامت میدان بسیج نجف آباد به یادبود سرداران و۲۵۰۰ شهید این شهرستان از جمله پروژه‌هایی بود که با اعتباری بالغ بر۵ میلیارد ریال با حضور استاندار اصفهان رونمایی شد.

همچنین در سفر استانداری اصفهان به شهرستان نجف آباد فاز ۱پارک کوهسار این شهر به مساحت ۵۰ هکتار و پیش بینی اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال و همچنین فاز سه پایانه مسافربری جنوب با مساحت ۴۵ هزار متر مربع و اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال کلنگ زنی شد.

استاندار اصفهان در این مراسم با اشاره به اینکه شهرستان نجف آباد، با توجه به نزدیکی به کارخانجات و صنایع بزرگ استان در معرض آلودگی هوا قرار گرفته است، ضمن قدردانی از کلنگ زنی پارک کوهستانی کوهسار افزود: باید سرانهٔ فضای سبز در این شهرستان افزایش یابد و اعتقاد دارم که این رویه باید ادامه پیدا کند.

وی یادآور شد، شهرستان نجف آباد به عنوان شهر علم و ایثار باید به مرتبه و منزلتی که در شأن مردم بزرگوار و شهدای والامقام این خطه است دست یابد.

رسول زرگرپور همچنین از طرح توسعهٔ حوزهٔ علمیهٔ جامعه الامام المنتظر شهرستان نجف آباد بازدید نمود.

گفتنی است در ادامهٔ سفر استاندار اصفهان به نجف آباد، موزهٔ مردم‌شناسی این شهر با هزینه‌ای بالغ بر ۷ میلیارد ریال در ۳۶۰ متر مربع افتتاح و به بهره برداری رسید.

شایان ذکر است موزهٔ مردم‌شناسی نجف آباد در خانهٔ تاریخی مهرپرور واقع شده و با توجه به اینکه این خانه با یکصد سال قدمت در معرض تخریب قرار داشته به همت شهرداری نجف آباد بازسازی و در اختیار موزهٔ مردم‌شناسی این شهر قرار گرفته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز