خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان البرز خبر داد؛

انجام بیش از 11 هزار ماموریت اورژانس و بیش از 89 هزار بازدید بهداشتی در نوروز 1403

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۴۸۶۴

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان البرز از انجام بیش از 11 هزار ماموریت در اورژانس و انجام بیش از 89 هزار بازدید بهداشتی در طرح سلامت نوروز 1403 خبر داد.

به گزارش ایلنا از البرز، شهرام صیادی با اعلام آمار پایانی طرح سلامت نوروزی 1403 اظهار داشت: طرح سلامت نوروزی از 24 اسفند ماه آغاز و تا 15 فروردین 1403 ادامه داشت که در این بازه زمانی تیم های مختلف سلامت از جمله اورژانس ، کارشناسان بهداشت محیط ، غذا و دارو ، درمان و گروه های دیگر با هدف ارائه خدمات مطلوب در  ایام نوروز فعال بودند. 

وی گفت: از ابتدای طرح در بخش اورژانس پیش بیمارستانی بیش از 28 هزار تماس با اورژانس البرز گرفته شده است که به بیش از 11 هزار ماموریت منجر شده است که از این  تعداد بیش از 10 هزار ماموریت غیرتصادفی  و 960 ماموریت تصادفی بوده است. 

صیادی ادامه داد: در ایام نوروز بیش از 97 هزار نفر به اورژانس بیمارستانهای استان  و 226 نفر به ایستگاه های سلامت نوروزی مراجعه کرده اند. 

وی اقدامات در بخش بهداشت را تشریح کرد و افزود: بیش از 89 هزار بازدید نظارتی توسط کارشناسان بهداشت محیط از کلیه مراکز تهیه و تولید و عرضه مواد غذایی در استان انجام شده است که به بیش از 6900 اخطار کتبی و پلمب 341 مرکز منجر شده است. 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز ادامه داد: در بازدید های بهداشتی انجام شده بیش از 88 هزار کیلوگرم مواد غذایی فاسد و تاریخ گذشته کشف و معدوم شده و بیش از 155 هزار مورد کنترل کیفی مشخصات مواد غذایی در محیط در محل انجام شده است. 

صیادی ضمن اشاره به بازدید های شبانه روزی هیات رئیسه دانشگاه از بیمارستان های دولتی و خصوصی استان خاطر نشان کرد: 77 مورد بازدید مدیریتی از بیمارستان ها و 70 مورد بازدید نظارتی از مراکز درمانی و تشخیصی انجام شده است. 

وی افزود: از آغاز طرح سلامت نوروزی 712 بازدید نظارتی از داروخانه های سطح استان و 110 بازرسی از واحد های تولیدی سلامت محور استان انجام شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز