خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت گاز استان خبر داد؛

برگزاری جشنواره فرهنگ‌سازی مصرف گاز برای دانش‌آموزان قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۷۶۶۲

مهلت ارسال آثار تا ۱۳ اسفند ماه

مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین گفت: جشنواره "فرهنگ‌سازی استفاده درست گاز طبیعی" برای دانش‌آموزان ابتدایی استان درحال برگزای است و تا 13 اسفند ماه ادامه خواهد داشت.

به گزارش ایلنا، علی حجتی‌پور با اشاره به اقدام صورت گرفته در راستای مصرف بهینه گاز گفت: طبق تفاهم‌نامه منعقد شده بین شرکت گاز با اداره کل آموزش و پرورش استان، شرکت گاز برگزاری "جشنواره فرهنگ‌سازی استفاده درست گاز" را برای دانش‌آموزان مقطع ابتدایی در سراسر استان در دستور کار خود قرار داده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین ادامه داد: هدف از برگزاری این جشنواره، انتقال مفاهیم مرتبط با مصرف صحیح، ایمن و بهینه گاز طبیعی به دانش‌آموزان مقطع ابتدایی است.

وی عنوان کرد: مفاهیم فرهنگی این جشنواره از طریق گروه‌های نمایشی، عروسکی و تئاتر و به زبان کودکان به آن‌ها انتقال داده خواهد شد.

حجتی‌پور تأکید کرد: این جشنواره شش هزار دانش‌آموز مقطع ابتدایی در سراسر استان را دربرمی‌گیرد و اعتقاد داریم این اقدام یک سرمایه‌گذاری بزرگ فرهنگی در زمینه مصرف درست گاز است که برای نسل بعدی و شهروندان دهه‌های بعدی جامعه خواهد بود.

مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین همچنین گفت: توزیع دفاتر نقاشی و مداد تراش‌های کلاه ایمنی در مدارس مقطع ابتدایی استان و برگزاری مسابقه نقاشی بین دانش‌آموزان این مقطع از دیگر بخش‌های این جشنواره است.

حجتی‌پور ادامه داد: نقاشی، داستان‌نویسی، شعر، خاطره نویسی و نامه‌ای برای آیندگان موضوعات این جشنواره است و دانش‌آموزان از 18 بهمن تا 13 اسفند ماه فرصت دارند آثار خود را از طریق پیام‌رسان‌های ایتا، بله، سروش و روبیکا به نشانی jashngas @  ارسال کنند.

به گفته وی اختتامیه این جشنواره اسفند ماه و پس از داوری آثار برگزار شده و نفرات برتر مورد تجلیل قرار خواهند گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز