خبرگزاری کار ایران

تفاهم‌نامه اطلاع‌رسانی و فرهنگ‌سازی مصرف بهینه گاز در قزوین امضا شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۸۳۰۲

شرکت گاز و آموزش و پرورش استان قزوین به منظور اطلاع رسانی و فرهنگ سازی مصرف بهینه گاز تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، تفاهم نامه اطلاع رسانی و فرهنگ سازی مصرف ایمن و بهینه گاز طبیعی با حضور مدیر عامل شرکت گاز و مدیر کل آموزش و پرورش استان قزوین در سالن جلسات اداره کل آموزش و پرورش این استان به امضا رسید.

 علی حجتی پور مدیر عامل شرکت گاز گفت: این شرکت با توجه به گستردگی شبکه گازرسانی در تمام نقاط استان و به ویژه بهره‌مند بودن  ۱۰۰ درصد خانوار شهری و بیش از ۹۰ درصد خانوار روستایی،  نیازمند این تعامل با آموزش و پرورش است تا بتواند با استفاده از ظرفیت‌های موجود در هر دو سازمان در راستای فرهنگ سازی درست مصرف بهینه و ایمن گام بردارد.

وی دانش آموزان را آماده‌ترین قشر برای فراگیری موضوعات پایه و فرهنگی دانست و اظهار داشت: این تفاهم نامه با در نظر گرفتن این امر و با موضوع اطلاع رسانی و فرهنگ سازی مصرف ایمن و بهینه گاز طبیعی از طریق ظرفیت‌های فرهنگی و برنامه‌های معاونت پرورشی و فرهنگی در هفت محور تهیه و به امضا رسیده است که با وجود یک سازمان نظامند و دارای ساختار مانند آموزش و پرورش و دانش آموزان توانمند و خلاق در سطح استان مطمئناً به نتایج خوبی دست خواهیم یافت.

 نقی سیاهکالی مرادی مدیر کل آموزش و پرورش استان قزوین هم گفت: ایجاد تعاملات سازنده به ویژه در بخش آموزش با سازمان‌ها و ارگان‌ها در سطح استان می‌تواند به سطح فرهنگ آموزش در جامعه کمک شایان  کند و سازمان آموزش و پرورش پذیرای حضور کارشناسان سایر دستگا‌ها به جهت توسعه آموزش در زمینه‌های مختلف کاری به ویژه فرهنگی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز