خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت گاز استان خبر داد:

کاهش چشمگیر حوادث مشترکین گاز در قزوین

asdasd
کد خبر : ۹۲۰۰۱۳

مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین از کاهش 13 درصدی حوادث مشترکین گاز طبیعی در استان قزوین در سال ۹۸ نسبت به سال ۹۷ خبرداد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین و به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان قزوین، اسماعیل مفرد بوشهری با اعلام این خبر اظهار کرد: با توجه به گسترش شبکه‌های گازرسانی در سطح  استان و افزایش تعداد مشترکین گاز طبیعی در سال های اخیر، براساس آمار اعلام شده میزان حوادث ناشی از گاز طبیعی به میزان چشمگیری کاهش یافته است.

مدیرعامل شرکت گاز استان تصریح کرد: باتوجه به آموزش همگانی انجام شده در سطح استان قزوین و تهیه و نصب بیلبورد و فیکسچر در راستای فرهنگ سازی استفاده ایمن و بهینه گاز طبیعی و نظارت هرچه دقیق تر همکاران شرکت گاز و حضور به موقع مامورین امدادگر در مواقع نیاز ، کل حوادث مشترکین گاز طبیعی در سال 98 نسبت به سال 97 به میزان 13 درصد کاهش داشته است که امیدواریم در سال های آتی این مقدار به حداقل ممکن برسد.

بوشهری افزود: تلاش می‌شود تا بتوانیم در راستای خدمات‌رسانی مطلوبتر به مردم منسجم و هدفمند عمل کنیم و امید است با آموزش و نظارت بیشتر در مصرف ایمن و بهینه گاز طبیعی موفق تر از قبل باشیم.

به گفته وی در حال حاضر عملیات گازرسانی به تمامی ۲۵ شهر استان قزوین به طور کامل انجام و ۱۰۰ درصد خانوارهای شهری ما در در مناطق مختلف از نعمت گاز طبیعی برخوردار بوده و به طور متوسط نیز ۸۵ درصد از روستاییان ما نیز از گاز برخوردار بوده و در عین حال بیش از ۹۸ درصد مناطق روستایی شهرهای تاکستان، بویین زهرا، آبیک، البرز و آوج به عنوان شهرستان‌های سبز، گازدار هستند.

این مسئول ادامه داد: ۶۲درصد روستاییان مرکز استان نیز از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند بوده که با انجام پروژه‌های در دست اجر، تا پایان امسال این رقم به ۷۴ درصد افزایش خواهد یافت.

مدیر عامل شرکت گاز استان یادآورشد: از ابتدای شکل‌گیری شرکت گاز قزوین در سال ۷۸ تا انتهای سال ۹۴ بالغ بر ۳۰۶ روستا از نعمت گاز بهره‌مند بودند که با پیگیری‌های به عمل آمده در راستای تامین بودجه‌های مورد نیاز جهت رفاه، آسایش و آبادانی روستاها، از سال ۹۵ تاکنون نیز ۲۱۶ روستای دیگر به آمار مشترکان این شرکت اضافه شد و تاکنون ۵۲۲ روستا در استان از این نعمت برخوردارند.

به گفته بوشهری، عملیات گازرسانی به ۵۳ روستای دیگر استان در حال انجام بوده و برای ۹ روستا نیز در حال انتخاب پیمانکار جهت اجرای پروژه گازرسانی هستیم و تمام تلاش شرکت گاز بر این است تا در ابتدای سال ۱۴۰۰ بالغ بر ۵۸۴ روستای استان از گاز بهره‌مند باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز