خبرگزاری کار ایران

معاون ترافیک شهرداری قزوین:

80 درصد معابر قزوین تحت رصد دوربین‌های نظارتی ترافیکی قرار دارد

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۴۹۱۵

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: درحال حاضر ۸۰ درصد معابر قزوین تحت پوشش دوربین‌های نظارتی ترافیکی قرار دارد و رفتارهای ترافیکی رصد می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، نشست کارگروه شیوه نامه آموزشی و ‌توجیهی شناسایی و اصلاح رفتار ترافیکی رانندگان پرخطر، صصبح امروز در سالن جلسات دادگستری برگزار شد.

اسماعیل عرشیان در این نشست گفت: در سال حدود 700 هزار تخلف توسط دوربین‌های نظارتی ترافیکی ثبت می‌شود و  سرعت غیر مجاز و بی توجهی به جلو بیشترین میزان تخلف‌ها را به خود اختصاص می‌دهد.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قزوین ادامه داد: میزان مرگ ناشی از سوانح رانندگی در استان سالانه به 300 نفر می‌رسد که متناسب با جمعیت قزوین در وضعیت مناسبی قرار نداریم و نسبت به آمارهای جهانی هم زیاد است.

وی عنوان کرد: میزان تخلف‌های ناشی از سرعت غیرمجاز در 8 ماه امسال 720 مورد بود که نیمی از آن را 80 نفر مرتکب شده بودند.

این مسئول بیان کرد: 68 درصد از تصادف‌های رانندگی قزوین با پلاک 79 بوده و 38 درصد از متخلفین هم زیر 30 سال بودند.

وی اضافه کرد: هزینه سالیانه تصادف در قزوین ۳ هزار میلیارد تومان است و لازم است برای متخلفان پرتکرار جرایم سنگینی درنظر گرفته شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز