خبرگزاری کار ایران

ثبت بزرگراه یادگار امام به عنوان ایمن‌ترین بزرگراه تهران

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۴۶۵

در دو سال اخیر با توجه به تصادفات متعددی که در بزگراه یادگار امام اتفاق می‌افتاد، تصمیم به ایمن سازی این بزرگراه با اعمال اصلاحات هندسی گرفته شد.

ایلنا: معاون ترافیک شهرداری منطقه ۲ کفت: بزرگراه یادگار امام پس از اعمال اصلاحات هندسی، ‌ به ایمن‌ترین بزرگراه پایتخت از سوی پلیس راه کشور تعیین شد.

به گزارش ایلنا، ولی‌نژاد با اشاره به اینکه بزرگراه یادگار امام تصادفات و تلفات بسیاری در طول سال داشت گفت: در دو سال اخیر با توجه به تصادفات متعددی که در بزگراه یادگار امام اتفاق می‌افتاد، تصمیم به ایمن سازی این بزرگراه با اعمال اصلاحات هندسی گرفته شد.

وی در ادامه افزود: ۱۰۵ مورد اصلاح هندسی، ‌۱۲ کیلومتر نوسازی گاردریل‌ها، ‌احدداثیک پایانه تاکسیرانی، ‌نصب ۷ دوربین ثبت تخلف، نوسازی ۵۰ سرجناقی و همچنین نوسازی کلیه علائم و تایلوهای مربوطه انجام شده است که این بزرگراه را به ایمن‌ترین بزرگراه در مقایسه با سایر بزرگراه‌های پایتخت از سوی پلیس بزرگراه تهران بر طبق آمار تصادفات ثبت شده؛ تبدیل کرده است.

معاون ترافیک شهرداری منطقه ۲ در ادامه تصریح کرد: موفقیت این طرح در ۶ ماه نخست سال با تنها یک مورد تصادف منجر به فوت که نسبت به گذشته کاهش چشمگیری داشته است، ‌به اثبات رسیده است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: فعالیت‌ها در جهت کاهش ترافیک و خسارات ناشی از آن به منظور رفاه حال شهروندان یکی از دغدغه‌های مسئولان شهری است که در طول زمان با موارد مشابه دیگر شاهد تحولات چشمگیری خواهیم بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز