خبرگزاری کار ایران

در شیراز برگزار شد؛

فارس بر سکوی نخست مسابقات قهرمانی فریزبی کشور ایستاد

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۶۹۰۰

مسابقات فریزبی قهرمانی کشور در رشته میدانی که در مجتمع فرهنگی ورزشی ولایت دانشگاه علوم پزشکی شیراز برگزار شده بود ؛ به کار خود پایان داد.

به گزارش ایلنا، این رویداد ورزش همگانی با حضور علی ذاکریان رئیس انجمن فریزبی ، غلامیان سرپرست هیئت ورزش های همگانی استان فارس ، توحید خانواری نماینده فدراسیون و با حضور ۲۰ تیم از استان های بوشهر، تهران، توابع استان تهران، فارس الف، فارس ب، آذربایجان غربی،خوزستان، خراسان رضوی، البرز، همدان، مرکزی، کرمان، سیستان و بلوچستان، کهگیلویه و بویراحمد، یزد، سمنان، گلستان، قم، هرمزگان و مازندران آغاز شد.
 
رئیس انجمن فریزبی ایران در حاشیه این دوره از مسابقات با قدردانی از میزبانی هیئت ورزش های همگانی استان فارس و همکاری اداره ورزش و جوانان و همچنین دانشگاه علوم پزشکی شیراز اظهار داشت: تیم های شرکت کننده در این مسابقه در رشته های دقت، حداکثر زمان پرواز(MTA) و مسافت با یکدیگر به مسابقه می‌پردازند.

فارس بر سکوی نخست مسابقات قهرمانی فریزبی کشور ایستاد

علی ذاکریان افزود: مسابقات فریزبی میدانی قهرمانی کشور در سه ماده مدت پرواز، دقت و مسافت با حضور ۱۸ تیم طی 3روز در شیراز برگزار شد.
 
رئیس انجمن فریزبی ایران  با بیان این که ۸۰ شرکت کننده در این مسابقات حضور داشتند افزود: در بخش انفرادی فرشید فیضی در ماده دقت و امیرحسین کیانی از فارس در ماده مدت زمان پرواز هر دو از فارس به مقام‌های نخست دست یافتند و در ماده مسافت امیرعلی محمودی از تهران در جایگاه اول ایستاد.
 
ذاکریان ادامه داد: در بخش تیمی هم فارس در جایگاه نخست ایستاد و مازندران و تهران به ترتیب دوم و سوم شدند.
 
رئیس انجمن فریزبی ایران گفت: نفرات برتر برای حضور در مسابقات بین المللی در اردوی تیم ملی شرکت خواهند کرد.
 
رشته فریزبی یکی از ورزش‌های مفرح کمتر شناخته شده است که با استفاده از صفحه ای از جنس پلاستیک و  به شکل دایره‌ای و لبه‌دار در محیط باز اجرا  و باعث تقویت سیستم هوازی و غیر هوازی ورزشکار و باعث بالا رفتن آمادگی جسمانی وی می‌شود.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز