خبرگزاری کار ایران

معاون دادگستری استان:

اولین دادگاه برخط علنی مطالبه خسارت خودرو در قزوین برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۴۷۹۶

معاون فناوری اطلاعات و برنامه ریزی دادگستری کل استان قزوین گفت: اولین دادگاه علنی بر خط استان قزوین با حضور طرفین و با موضوع مطالبه خسارت خودرو در شعبه سوم عمومی حقوقی شهرستان قزوین توسط قاضی محمد خانلو برگزار شد.

به گزارش ایلنا، حجت‌الاسلام علی مظفری در این خصوص اظهار کرد: در راستای اجرای اصل ۱۶۵ قانون اساسی و سند تحول قوه قضاییه، دادگاه‌های علنی برخط در راستای افزایش آگاهی عمومی و ترویج فرهنگ حقوقی به ویژه بهره‌‌مندی بیشتر دانشجویان، اساتید و کارشناسان حقوقی برگزار می‌شود.

معاون فناوری اطلاعات و برنامه ریزی  دادگستری کل استان قزوین اضافه کرد: اولین دادگاه برخط استان برگزار شد و با آماده سازی زیرساخت‌های مورد نیاز، برنامه ریزی‌های لازم نیز جهت برگزاری مستمر این دادگاه‌ها در استان صورت گرفته است.

وی تصریح کرد: این دادگاه علنی از طریق سامانه‌های الکترونیک به صورت برخط در بستر سامانه سهراب انجام و به صورت زنده در دسترس عموم مردم قرار گرفت.

مظفری ابراز امیدواری کرد با برگزاری دادگاه‌های علنی بر خط، علاوه بر اینکه سطح اطلاعات حقوقی جامعه افزایش می‌یابد، رسیدگی به پرونده‌ها در مراجع قضایی نیز شفاف می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز