خبرگزاری کار ایران

رئیس کل دادگستری استان:

20 شرکت غیرمجاز پیش فروش خودرو در قزوین پلمب شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۸۷۵۷

رئیس کل دادگستری استان قزوین گفت: 20 شرکت جدید پیش فروش خورو در استان شناسایی و پلمب شده و مدیران این شرکت‌ها ممنوع الخروج شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، علی شعبانی با اشاره به شرکت‌های پیش فروش خودرو گفت: در این مورد هشدارهای لازم به صورت میدانی و مجازی به شهروندان داده شده و توقع ما این است که به این هشدارها توجه شود اما در برخی موارد شاهد بی توجهی هستیم و اگر نتوانند حقوق خود را استیفا کنند نباید گله‌مندی داشته باشند.

رئیس کل دادگستری استان قزوین گفت: این شرکت‌ها حدود 10 سال است که آغاز به فعالیت کرده و برخی فراوانی جذب سرمایه بیشتری دارند و کارگروهی در استان تشکیل داده شده تا حقوق مردم در معرض تضییع قرار نگیرد.

وی عنوان کرد: در شرکت‌هایی که فراوانی جذب سرمایه آن‌ها زیاد بوده باید جذب سرمایه متوقف شود و باید برنامه ریزی داشته باشند و به تدریج مطالبات افراد را باز پرداخت کنند و تمام حقوق و افراد را کامل پرداخت کنند.

مقام ارشد قضایی استان قزوین ادامه داد: برای شرکت‌هایی که جذب سرمایه کمتری داشتند برنامه دیگری درنظر گرفته شده و در کارگروه هم از نظر افراد و کارشناسان مجرب استانی و خارج از استان کمک گرفته می‌شود.

وی اظهار کرد: توصیه ما این است که صمت در صدور مجوزها دقت کافی داشته باشد؛ البته آنطور که مسئولین این نهاد گفتند در صدور مجوز دقت‌های لازم را دارند اما بعدا این افراد مسیر غیرقانونی را طی می‌کنند، باید در صمت نظارت کافی وجود داشته باشد تا انحراف و سوء استفاده مالی صورت نگیرد و باید تکلیف خود را به طور کامل انجام دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز