خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی استان خبر داد؛

انهدام باند سارقان مسلح جاده‌ای در لرستان

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۹۳۸۴

فرمانده انتظامی استان از شناسایی و انهدام باند سارقان مسلح محموله در محورهای مواصلاتی شهرستان "پلدختر" خبر داد.

به گزارش ایلنا ، سردار"یحیی الهی" امروز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت : در پی وقوع یک فقره سرقت محموله  در محورهای مواصلاتی شهرستان‌های استان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی استان با اشراف اطلاعاتی در کمتر از ۲۴ ساعت اعضای این باند که شامل ۷ سارق و یک مالخر بودند را در مخفیگاه‌شان شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی لرستان خاطر نشان کرد: ماموران پس از هماهنگی قضایی طی یک اقدام ضربتی همزمان ۵ نقطه شامل محل اختفاء سارقان و اموال مسروقه ورود که در نهایت ۸ نفر اعضای این باند شامل ۷ سارق و یک مالخر به همراه یک قبضه سلاح جنگی کلاش و مقادیری فشنگ مربوطه دستگیر و در مخفیگاه آنان یک دستگاه خودرو سمند، یک دستگاه موتورسیکلت و مقادیری اموال مسروقه کشف شد.

 این مقام ارشد انتظامی استان با بیان اینکه ۵ دستگاه خودرو شامل ۳ دستگاه سواری و ۲ دستگاه وانت مورد استفاده سارقان نیز توقیف شده است گفت: اعضای این باند به منظور تحقیقات بیشتر در اختیار پلیس آگاهی استان می باشند.

سردار الهی در پایان ضمن هشدار به سارقان و هنجارشکن تصریح کرد: پلیس هرگز اجازه عرض اندام به افرادی که به هر نحو بخواهند مخل امنیت و آسایش مردم شوند را نخواهد داد و بدانند برخورد پلیس و دستگاه قضایی با این افراد برخوردی قاطع و پشیمان کننده خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز