خبرگزاری کار ایران

اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی پلیس نیشابور

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۳۸۰۷

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی با هدف پاسخگویی به مطالبات شهروندان در خصوص برخورد با رانندگان و راکبین موتورسیکلت های هنجار شکن و برهم زنندگان آرامش روحی و روانی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سرهنگ علیرضا حسینعلی زاده گفت: طرح ارتقای امنیت اجتماعی پس از هماهنگی های قضایی توسط پلیس راهور، یگان امداد، پلیس پیشگیری، امنیت عمومی و با هدف برخورد با رانندگان و راکبین هنجارشکن که با حرکات مخاطره آمیز خود موجب سلب آسایش روحی و روانی شهروندان در محدوده جاده باغرود، بلوار جمهوری، افلاک نما، فرهنگسرای سیمرغ، معلم و فضل شده بودند انجام شد.

وی اظهار کرد: در این طرح طی یک روز تعداد ۳۹ دستگاه که شامل ۲۹ دستگاه خودرو و ۱۰ دستگاه موتور سیکلت بود پس از اعمال قانون و ثبت نمره منفی به صورت حضوری و سیستمی توقیف و پیامک مربوطه نیز ارسال شد. 

این مقام انتظامی تصریح کرد: رانندگانی که در این طرح وسایل نقلیه آنان توقیف شده می بایست جهت دریافت خدمات انتظامی کلیه مراحل قانونی جهت ترخیص را انجام دهند.

فرمانده انتظامی نیشابور با عنایت به رضایت مندی شهروندان از اجرای این طرح ها، تاکید کرد: این طرح ها همچنان تداوم خواهند داشت چرا که کسب رضایت مندی عمومی همواره در دستور کار قرار داشته و پلیس در این مسیر از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز